I dag har jeg kjøpt...

Lyykke86

Betatt av forumet
Januarhula 2014
...en liten body i str 56!
Skal pakke den inn og gi til min mamma, legge ved en liten lapp og spørre om hun kan passe på den til januar :p
Nøytral farge,og sååå liten :)
Er første tingen jeg har kjøpt, litt rart :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1370612371611.jpg
    1370612371611.jpg
    49,4 KB · Visninger: 87
Så i helgen skal foreldrene mine endelig få vite hemmeligheten vår, er da 9uker

Ååå gleder meg til å begynne å kjøpe baby tøy <3 mamma har allerede begynt å strikke ;) rosa faktisk, ho er sikker på det er jente ;) vi har prøvd lenge og jeg har tenkt på mange morsomme måter å fortelle nyheten på, men så ble det bare "jeg er gravid jeg" hehe ;)

Ååååå, så koselig!!! :)

Hehe, samboern min synes egentlig at vi alldeles ikke trenger å gjøre noe ekstra ved det. Graviditet i seg selv er jo stort, men jeg har såå lyst :p skal gjøre det samme til ei venninne av meg, vet at hun kommer til å hoppe i taket av glede :)

Hvor langt på vei er du? Lenge siden du fortalte det?

Jeg syntes det var såå rart å gå i barneavd, tenkte at "alle" kunne se at jeg er gravid, selv om d slett ikke er synlig :p

Jeg er 10+4 :) fortalte mine nærmeste veninner det samme dag som jeg fant det ut, også venta jeg til jeg var 6 uker med å si det til mamma :) Hadde jo tenkt til å vente enda lenger, men så datt det bare ut av meg :p jeg har tenkt motsatt, at ingen kan se det enda, men naboen så det faktisk forrige uke :p

...en liten body i str 56!
Skal pakke den inn og gi til min mamma, legge ved en liten lapp og spørre om hun kan passe på den til januar :p
Nøytral farge,og sååå liten :)
Er første tingen jeg har kjøpt, litt rart :p

WOW! Det tipset låner jeg. Pappa holdt på å få vite det her en dag fordi Ullevål Sykehus hadde sendt bekreftelse på fødeplass til adressen hans i stedet for til meg. Heldigvis bare videresendte han brevet til meg. Vi har så lyst til å være der når han får vite det, han fortjener en opptur i livet sitt, men nå tenker vi at det ville ha vært morsomt om han åpnet brevet og leste "Gratulerer til deg som er gravid". Ha ha! nå blir det en body! Til søstera mi & mannen + nevøene mine skal vi lage en quiz! Vi gleder oss.

Så koselig :) jeg skal kjøpe ett plagg etter oul, så får vente litt til :)

Back
Topp