I dag har jeg kjøpt.....

lykkebo

Forelsket i forumet
en gave til min mann.emoticon
Stakkaren er offshore og kommer ikke hjem før torsdag.
Da har han vært borte i 16dager.
Jeg er hjemme med våre 3 barn og minstemann på 3 er hjemme hverdag. Begynner i barnehage til høsten.
Han jobber natt og ringer fast hjem hver kveld.Det store probleme da er at jeg er kvalm,trøtt, sliten og eier null tålmodighet. At huset står på hode og at alt av legetimer,møter og bursdager ender opp når han er borte hjelper heller ikke
 Hver gang han ringer er det masse klaging, av og til tårer og Kranglete unger
( Blir påvirket av den sure mammaen sin). Ønsker ikke dette,men klarer ikke annetemoticon . Hormonene løper løpsk. Får dårlig samvittightet når energien stiger igjen . Til helga skal jeg og ungene diske opp med et godt måltid og vise at vi setter pris på den gode snille pappaen og ektemannen som han er. Det er tross alt han som gjør at jeg går hjemme meste parten av tiden og kan føle opp ungene og ta i mot når skolen er slutt.emoticon .

Mannen din blir sikkert kjempeglad når han kommer hjem til middag og presang! At du ikke er helt i hundre med tre unger alene og gravid det burde vel være opplagt ;-) Dårlig samv sniker seg inn over alt, og man kan jo ikke alltid være like sur, men hormonene er jo og en ting man må takle.

Kos dere når han kommer hjem! Du er og heldig som har mulighet til å være hjemme! Har selv vært hjemme med min gutt til han blir 2 år, og det er supert, men nestemann blir det nok ikke samme luksus dessverre....

den dårlige samvittigheten er du ikke alene om. Her har også hormoner løpt løpsk på både mann og barn. Dessverre. Men er man ikke opplagt, er uggen og sliten så har man kortere lunte. Mannen din skjønner nok det og blir nok kjempeglad for middag og gave:) 

Av og til jeg også føler jeg må gjøre noe ekstra spesiellt for mannen her i huset.. Jeg er ikke alltid like tålmodig må jeg inrømme, han reiser mye, men på langt nær så mye som din mann altså! Du venter jo nr 4, og det er jo kjent at "hjemmeværende" jobber minst like mye (om ikke mer) enn de som jobber i en 100% stilling;-D
Synes DU fortjener en svæææær gave også jeg;-) 

Back
Topp