I dag har jeg bestilt

Mollå

Gift med forumet
ai, ja sånn har jeg også lyst på, tror jeg... men samtidig har jeg så masse garn som er så mye artigere, som jeg funderer på å strikke av i stedet... er det siste dagen med 10% i dag?

Så fiiiinn!!![:)][:)] God og varm til februarbarnet!

ORIGINAL: Iniza

Den er så fiiiiin :)

Skjønner godt at du måtte shoppe noe.. tror jeg skal handle den selv jeg ;) Hvilken str. kjøpte du? Og kjøpte du grå?

Jeg kjøpte den naturhvite, og i str 50/56 [:)]

ORIGINAL: Alvani

ai, ja sånn har jeg også lyst på, tror jeg... men samtidig har jeg så masse garn som er så mye artigere, som jeg funderer på å strikke av i stedet... er det siste dagen med 10% i dag?

Siste dagen i dag ja. Den prisen som står i nettbutikken er prisen med rabatt[:)]

å den var kjempe fin skulle egentlig ha sån sist men, kom aldrig så langt :) skal skal skal ha en sånn denne gangen helst til begge to vis det finnes i str 2 år :)

Så utrolig søt den var! [:D]

min ønskebestilling kommer på 2000,- hrrrm...

Den var kjempe fin:)

ORIGINAL: SunShin

Så utrolig søt den var! [:D]

ja, da ble det lagt inn bestilling i siste liten... kl. var 00:00:30 når jeg tasta inn visakortkorde [8D]

kommer nok sikkert flere tilbud innen februar da
,så hiver meg på neste gang eg hihi
seeee[;)][;)][;)]

som ble litt morsomt, for det resulterte i at ordrebekreftelsen ble feil! [:D]

men jeg har betalt 'riktig'... [:D] (altså fått rabatten)

ORIGINAL: Brannjente

kommer nok sikkert flere tilbud innen februar da
,så hiver meg på neste gang eg hihi
seeee[;)][;)][;)]

nøstebarn er riiiiiiimelig kjipe med tilbud... vårsalget deres var elendig.. jeg bestilte 4 t-skjorter + 1 jakke + 1 lue. Kun t-skjortene var på salg - jeg fikk ingen av de..

så nei, har ikke noe håp om det gitt..

såpass.hmmm har ett par fine ullsparkebukser etter prinsen så dem e like så fine fortsatt,hmm
ja eg får være kjappere ute neste gang snuppi[;)][;)][;)]

Så fin[:)]
Jeg sverger til ull på min toåring og er veldig glad i nøstebarn sitt ulltøy (ikke fullt så glad i prisen da..)
Handler nok ikke inn noe på en stund enda jeg da..

Såg veldig deilig ut, men en ikkje så fult fin pris[X(][8D]

kommer til å kjøpe en del ull denne gangen, da eg er blitt så glad i ull til snuppa. (hun hadde bare ett par ullbodyer da hun var liten baby, for da var eg ikkje såopphengt i det[8D])

men eg synst sparkjøp sitt ull er godt[:)] Så tror eg holder lommeboka mi der[X(] 

Kjempemasse fint der ja[:)] Jeg syns janus sitt ull og pierre robert sitt også er veldig bra[:)]

Back
Topp