I dag har hesten min vært på UL og i morgen skal jeg :) OPPDATERT

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Den nyinnkjøpte hesten min sendte jeg til Danmark til bedekning før jeg fikk henne (27 juli), vi hadde UL for en uke siden og da så vetrinæren bare en alt for liten blære inni der , så jeg har egentlig gått og regnet med den endelige beskjeden om ingen føll i dag.. Men der var det et lite foster som sprellet til meg. Så neste år skal vi begge ha babyer :)

I morgen er det min tur med UL, blir spennende å se den lille igjen (har vært på 3 UL fra før pga blødninger og 1 tidlig privat UL) På den private UL sa han 90% sikker på at det var ei jente, håper å få noen % til for å være sikrere :)

I disse dager er det jammen mange februardamer som får se babyene sine, er det ikke artig :)? ----------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg også vært på UL. Min lille datter var litt for lita til å ta alle målene enda, så jeg skal gå gravid i 2 uker til før jeg tar en ny ord UL. Men jeg er like glad jeg, det blir ei jente da slipper jeg de store innkjøpene og jeg får se henne igjen om 2 uker <3 :)

Ååååh, det er så morro med føll! Krevende og mye arbeid, men akk så gøy! Vi har ikke hatt føll på stallen siden -04, kjenner jeg savner det..men får vel greie meg med de voksne hestene frem til ungene blir litt større  Lykke til med egen ul i dag da!

Så herlig :D Blir nok koselig neste år da :D Lykke til på UL i dag :)

Så moro :) Håpe dere får de prosentene dere håper på :)

Back
Topp