I dag har ei opplevd no kjempe imponerende!! *ikke hobby*

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Ei har nettopp kømmi hemmat fra å ha sett på G14`s sluttspillkamp om å vinne seriepokalen![:D]
Jepp, de vant![:D]

Men det som er mest imponerende er......
Siden det er høstferie her, manglet dette laget noen spillere. Så noen gutter fra laget til guttongen fikk lov å bli med (disse er året yngre enn G14 gutta), en av disse guttan er ikke som de andre, men blir veldig inkludert i treninger og kamper.[;)]

Og det som no har imponert meg er hvordan de lot denne "spesielle" gutten bli inkludert i spillet. De passet på at han fikk ballen og fikk drible det andre laget på lik linje med seg sjøl. Ei ble virkelig rørt over hvor godt de inkluderte han i laget![:D]
Sjøl om det var en viktig kamp, viser guttan at laget og medspillere er viktigere enn å vinne!![:D]
Helt utrolig av gutter i den alderen syns ei![:D]

Det er jo kjempeflott [:)]

det er jo sånn man faktisk blir rørt av, selv om det egentlig burde vært en selvfølge[:)]
Godt å se i alle fall, og man blir jo gjerne ekstra stolt over seieren når man i tillegg har vist så god lagånd[:)]

Så utrolig flott gjort av laget!
Slikt rører!

ORIGINAL: Guttemamma2

Kjenner jeg blir rørt bare av å lese.. Utrolig bra gjort av guttene!
sign!

ORIGINAL: Guttemamma2

Kjenner jeg blir rørt bare av å lese.. Utrolig bra gjort av guttene!

Så utrolig flott gjort! Blir helt rørt av å høre om dette! [:(]

ORIGINAL: Mibah

det er jo sånn man faktisk blir rørt av, selv om det egentlig burde vært en selvfølge[:)]
Godt å se i alle fall, og man blir jo gjerne ekstra stolt over seieren når man i tillegg har vist så god lagånd[:)]

Sign

Back
Topp