I dag har eg....

everonic

Elsker forumet
termin jenter [:)] så no føler eg kje at eg sniker litt i køen en gang om lille Fritz Alexander finner ut at han vil komme ut til oss.E det andre som har termin i dag kanskje som har gått meg hus forbi??? ÅÅÅ kjenner at gleden sprer seg i hele kroppen,for no kan det kje være lenge igjen!

Enda lenge til min termin. 25. Juni er det!
Får håpe at du er en av de få som føder på termindato........
Funka ikke fødestøvet i går da??

ORIGINAL: Flori

Håper du havner på føden idag, lykke til [;)]

Signerer... Ikke morro å bli gående på overtid! Spennende at det kan skje når som helst nå da. Lykke til!!!

ORIGINAL: Flori

Håper du havner på føden idag, lykke til [;)]
Ja håper det skjer innen kort tid,så du slipper å gå mye over,LYKKE TIL[;)]

mmm, nei ingen fødestøv har funka til no desverre....Fina været her i dag, knall sol og kje en eneste sky på himmelen! Eg får kje gå lenge over tiden uansett eg sier de, siden prinsen ligger i seteleie...Håpe han vil komme ut av seg sjøl øyeblikkelig....hehe....no skal eg kose meg i solen.Ha en super fantastisk dag jenter,og skjer det noe kommer nok ale82 med oppdateringer fra meg!!

gratulerer med termin dagen i dag[:D]har ikke termin selv om jeg kunne ønske det[:)]

håper det skjer ting i løpet av dagen.

lykke til[:)]

Du får prøve å la vær å tenke på det.... husker da jeg skulle ha førstemann... termindagen kom og gikk uten at noe skjedde... det var ganske deprimerende[8|] Så smør deg med tolmodighet[;)]

ORIGINAL: everonic

termin jenter [:)] så no føler eg kje at eg sniker litt i køen en gang om lille Fritz Alexander finner ut at han vil komme ut til oss.E det andre som har termin i dag kanskje som har gått meg hus forbi??? ÅÅÅ kjenner at gleden sprer seg i hele kroppen,for no kan det kje være lenge igjen!

heia..æ har å termin idag gitt[:D] snik ikke n lenger ihvertfall..men ingenting skjer..jm sa at ho trodde ikke æ gikk lenge over,men vet jo aldri ka den lille har bestemt sæ for..sitt no å vente[;)] e dritalei av å gjøre d samme vær dag..ingenting[:'(][:'(]kom ut princess[:)][8D]

Back
Topp