I dag har det vært den store

Mildrun

Elsker forumet
legemaratondagen[8D]
Sittet på et legekontor store deler av dagen.. Først med Julie,som har vært pottetett og hostet i et par dager og nå har vi ikke sovet på 3 døgn her[&o]
Hun har fått virus i halsen+ hovne mandler og betennelse i ørene,så vi har fått henvisning til øre nese hals spesialist!

Adrian er så allergisk,så vi måtte i vei å få mere medisiner til han.. Og så har jeg selv fått urinveisinfeksjon[8|]

Så her går det i antibiotika og medisiner!
Det var dagens sytetråd fra meg[;)]

Huff da, dette hørtes slitsomt ut...
Men håper dere blir bedre snart alle sammen... [:)]

Takk takk[:)]
Vann må jeg huske ja Himmelblå *lager meg et nå*,dårlig på huske slikt[;)]

Aldri hatt urinveisinfeksjon jeg,og det er jo dritvondt jo[8D]
Håper det går fort over[:D]

Uff, god bedring til alle mann!
Og jeg må si at jeg syns du var jaggu positiv tross alt sammen, det der var absolutt ikke noe syt[:D]

God bedring til dere alle. Håper alle kommer seg fort.

Tranebær skal visst hjelpe godt mot uvi. tranebærjuice eller noe går jo an å prøve:) også DRIKKE DRIKKE DRIKKE. må tisse mer og det gjør vondt men det blir myyye fortere bra. Renser driten ut

LYKKE TIL!

Takk snille dere[:)]
Prøver å ikke syte da,det er folk som har det verre enn det er her[&o] Men noen ganger er det godt å bare å få ut litt....Dere er jo så søte,har gode tips og oppmuntrer en gammel sjel[;)]

Det som blir verst,er å huske på hvem skal ha hva,og til hvilken tid[8|]
Og jeg skal huske å drikke masse,skal kjøpe meg tranebærjuice i morgen den dag[:)]

Huff da, det var mye på en og samme gang.
God bedring til dere alle. Håper dere blir fort friske.[:)]

Det var trippel dose "ulykke" det ja! God bedring til alle mann! (spis c vit, drikk tranebærjuice og maaaaaaaaaasse vann, så blir du fort frisk!)

Back
Topp