I dag godtar hun kun å bli bært i sele

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Baby har aldri likte sele. Så den har blitt liggende helt til i dag.

Siste uka har hun vært forferdelig klengete, spesielt på natta.
Og i dag godtar hun plutselig kun å bli bært så hun syns plutselig sela var greit. Har gått med henne i sele to timer og nå har hun sovnet.

Hun godtar plutselig kun sele og vi må være i bevegelse. Dette ble en veldig helomvending for oss som jeg aldri hadde trodd skulle skje.

Har noen opplevd lignende der baby plutselig har begynt med noe nytt?

Jeg lurer sånn på hva som skjer i utviklingen hennes siden dette skjedde
 
Baby har aldri likte sele. Så den har blitt liggende helt til i dag.

Siste uka har hun vært forferdelig klengete, spesielt på natta.
Og i dag godtar hun plutselig kun å bli bært så hun syns plutselig sela var greit. Har gått med henne i sele to timer og nå har hun sovnet.

Hun godtar plutselig kun sele og vi må være i bevegelse. Dette ble en veldig helomvending for oss som jeg aldri hadde trodd skulle skje.

Har noen opplevd lignende der baby plutselig har begynt med noe nytt?

Jeg lurer sånn på hva som skjer i utviklingen hennes siden dette skjedde

Har du lastet n3f en app med oversikt over utviklingstrinn? :)
Synes de var nyttig når sånne perioder plutselig oppsto ut av det blå.
 
Har du lastet n3f en app med oversikt over utviklingstrinn? :)
Synes de var nyttig når sånne perioder plutselig oppsto ut av det blå.
Lastet ned en men den var ikke så bra. Har du Nor du anbefaler?
 
Lastet ned en men den var ikke så bra. Har du Nor du anbefaler?

Jeg har brukt preglifeappen. Brukte den som gravid så da ble det den etterpå også. Jeg synes den er veldig oversiktlig og fin. Utviklingstrinnene er såklart ikke alltid nøyaktig når appen hentyder at det skal være, men det er ganske likt. Også er det på norsk
Vet mange er fornøyde med Wonder weeks også
 
Hun går helt sikkert gjennom et utviklingstrinn. Jeg tror vi er ferdig med et nå. Han var skikkelig vanskelig for en ukes tid siden, ville ikke sove skikkelig og var mye gretten (nettene har gått fint). Har løsnet litt her nå, men det er nok bare en periode hun går igjennom ♡ Det blir bedre igjen :)
 
Hun går helt sikkert gjennom et utviklingstrinn. Jeg tror vi er ferdig med et nå. Han var skikkelig vanskelig for en ukes tid siden, ville ikke sove skikkelig og var mye gretten (nettene har gått fint). Har løsnet litt her nå, men det er nok bare en periode hun går igjennom ♡ Det blir bedre igjen :)
Jeg synes det er spennende å se tegnene og hvordan baby utvikler seg
 
Back
Topp