I dag gikk vel "startskuddet" for april? :)

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
1.april kan føde når som helst til "termin", 14 dager før.. eller er det 3 uker?
Uansett så blir det spennende fremover nuh :) (!!!)
Lykke til allesammen <3

13 dager igjen O.o

Sent from my iPhone using BV Forum

Før så het det 3 uker før og 2 uker etter. Men nå settes man vel igang 11 dager over termin ;) så den etter datoen er skrenket godt inn.

Men her er termin 1.april og jeg er veeeeldig klar for at det godt kan komme en baby snart :)

Har termin den 4.og er så klar som et egg. Skikkelig utolmodig nå kjenner jeg. Første ble født i uke 37+ 0 Og nå er jeg 38 uker ca. Føler jeg går på overtid her... (forum og posting har ikke jeg greie på skjønner jeg. Får ikke til å endre navn engang hehe)

Føler meg også litt på overtid siden jeg fikk i uke 36 sist :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ja dere sier noe der.. kanskje jeg også får den følelsen med de 8 dagene forrige gang??

Er rett under en måned her i dag, og begynner å merke at jeg godt kan få han ut snart :D
Meeen, må vel belage meg på å gå litt over denne gangen også, så blir nok ikke noe
action her før mot slutten av april :)

Søndag er jeg 37+0 og er på en måte klar nå. Men i og med at gulvet i gangen ikke er ferdig før tidligst på tirsdag og at alt av ordning til baby er blitt satt på vent så håper jeg at hun holder seg der inne til nærmere uke 40 selv om jeg har det fryktelig ukomfortabelt. Blir veldig glad om hun kommer ca på termin.

Back
Topp