i dag fortalte jeg det...

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
til alle!!!!!! holdt jo på å boble over,så i dag måtte det ut... alle blei veldig glad på våres veier.... faktisk så føler jeg meg mye mer gravid,etter jeg fortalte det[;)][;)][;)]

flere som har delt gledene??

Gleder meg veldig til å fortelle jeg og! Hadde mest lyst til å bare springe rundt og rope det til hele verden etter UL i dag! I morra får nok noen flere venninner vite det, og på torsdag skal vi fortelle de kommende besteforeldrene. Tror det kommer til å gjøre det hele mye mer virkelig ja, selv om det hjalp veldig på gravid-følelsen å se den lille på skjermen og se hjertet banke... Sukk...
[:)]

de kommende besteforeldre og tanter har visst om det siden dagen etter vi fikk vite det.....
så var egentlig bare de på jobben som ikke visste.....

er jo 12 uker til torsdag,så starta feiringa litt tidligere!!!

[:D][:D][:D][:D]

nå er det bare mine kollegaer som ikke vet det! [:D] blir morsomt å fortelle det i helgen på jobb-turen! [:D]

litt morro da jeg fortalte det til noen av dem som selv har unger,de sa bare "det visste jeg jo,har jo sett det på deg lenge....."
hi hi hi

Kan tenke meg det var deilig å endelig slippe bomben!! [:D] Foreldrene mine, søstra mi og to venninner vet det allerede. Resten får vite det etter ul i morgen, dersom alt er som det skal. [:)]

Fortalte også de kommende besteforeldrene på lørdag som var. Søsken har oxoo fått vist det,men vil holde det litt hemmelig enda...for det er så kjedelig om ikke alt går som det skal...MEN håper at alt gjør det!!!!! Vi bekymrer oss jo over alt!!! [8|]

De kommende besteforeldrene ble iallefall veeeeeldig glade, også søsken av oss!!!! [:D][:)][:D]

Klem

ps. Det var godt å få kunne dele nyheten med foreldrene våre!!! [:D]

Back
Topp