I dag fikk vi et nytt "barn"

*lykkelita*

Forelsket i forumet
I dag "fikk vi fadderungen vår i posten"!!
Er så spent, men sambo gav meg klar beskjed om at vi skulle opne brevet sammen...der står info og  bilde av ungen vår [:)] Gleder meg!!
Andre som er faddere? Vart so rørt av det idol-programmet at her var det ingen tvil, vi måtte bli faddere!! Tenk at et så lite beløp kan hjelpe de så mye..
Jeg er glad vi bor i Norge jeg!

spennende[:)]

jeg å samboer meldte oss også inn etter vi så det programmet.. så nå venter vi  spent på brev i posten med info og bilde om vårt fadder barn

Ja, vi er blitt faddere.
Jonas har til nå vært medlem i to bokklubber, og hver av disse koster ca. det samme beløpet i måneden som det koster å være fadder.. Vi fant ut at det var for gale.. så vi bestemte oss for å melde ham ut av den ene og bli Plan-faddere istedet [:)]

ORIGINAL: lillefixen

Ja, vi er blitt faddere.
Jonas har til nå vært medlem i to bokklubber, og hver av disse koster ca. det samme beløpet i måneden som det koster å være fadder.. Vi fant ut at det var for gale.. så vi bestemte oss for å melde ham ut av den ene og bli Plan-faddere istedet [:)]

Ja han er sikkert veldig enig med det jonasen:)Blir sikkert like fornøyd med en bok [:D]
Man får en så god følelse når man kan hjelpe de skjønne små barna..og vite at man faktisk hjelper de veldig mye også!!

ORIGINAL: shiby

jeg å samboer meldte oss også inn etter vi så det programmet.. så nå venter vi  spent på brev i posten med info og bilde om vårt fadder barn

Det samme her også!! Man blir så rørt av de små tv, å at det er snakk om så lite penger i mnd så mener jeg at man kan ikke la være å hjelpe de små.

ORIGINAL: mammaen til Tobias

Det samme her også!! Man blir så rørt av de små tv, å at det er snakk om så lite penger i mnd så mener jeg at man kan ikke la være å hjelpe de små.

Som jeg skulle sagt de selv!!Helt enig

har ikkje blitt fadder, støttet stine sofie stiftelsen i flere år men etter at vi kom fra australia har vi ikkje fått ræva i gir å støttet noen enno[&:] er så mange som trenger hjelp[&o]

Man betaler 240 kr i mnd til Plan..
Kan sende brev og gaver utenom hvis man ønsker det, men det er ikke noe krav!

samme her..gleder meg til å se hvem som er vårt fadderbarn [:)]

Jeg er fadder fir en jente i sør amerika. Hun har bursdag på samme dag som mannen min[:D] Har vært fadder for henne i over 2 år nå.

så flott. følsome meg fikk klump i halsen av å lese.
skulle gjerne sett det programmet. er kansje på sumo.

ORIGINAL: Lille Kasper

ORIGINAL: MOVED: liz_84

så flott. følsome meg fikk klump i halsen av å lese.
skulle gjerne sett det programmet. er kansje på sumo.

Er reprise i morgen tror jeg..

aha, det må jeg sjekke.

Back
Topp