Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, da kan det jo skje noe når som helst nåHer ligger ho langt nede, har ikke merket det falle med de to andre, men denne gangen kjente jeg det. Og det ble bekreftet på kontroll hos jordmor da symfyse målene har falt
Masse nedtrykk, føler jeg må på do heletiden både nummer 1 og 2. Mye strålinger ned i lårene, og mye press ..
her gikk slimproppen for en uke siden, og kynnerne har gått over til maserier, og det kommer litt rosa utflod hver dag
Er 36+6 i dag![]()
Så spennende! Da kan det jo hende ting begynner å skje snartHer ligger ho langt nede, har ikke merket det falle med de to andre, men denne gangen kjente jeg det. Og det ble bekreftet på kontroll hos jordmor da symfyse målene har falt
Masse nedtrykk, føler jeg må på do heletiden både nummer 1 og 2. Mye strålinger ned i lårene, og mye press ..
her gikk slimproppen for en uke siden, og kynnerne har gått over til maserier, og det kommer litt rosa utflod hver dag
Er 36+6 i dag![]()