I dag falt...

Vegalita

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
....magen merkbart og mye ned. 3. gangs gravid, og kan ikke huske at det skjedde sist... Hun har også vært mye roligere siste to døgn. Er i uke 35. Hvordan er det hos dere?

Her ligger ho langt nede, har ikke merket det falle med de to andre, men denne gangen kjente jeg det. Og det ble bekreftet på kontroll hos jordmor da symfyse målene har falt :)
Masse nedtrykk, føler jeg må på do heletiden både nummer 1 og 2. Mye strålinger ned i lårene, og mye press ..
her gikk slimproppen for en uke siden, og kynnerne har gått over til maserier, og det kommer litt rosa utflod hver dag :)

Er 36+6 i dag :)

Fikk kommentar på det samma i dag, ei venninne som syns magen hadde falt mye siden ho så meg i forrige uke. 35+5 og mye nedpress...

Jepp! Skjedde i går. 35+5.
Kjenner svakere bevegelser.

Her ligger ho langt nede, har ikke merket det falle med de to andre, men denne gangen kjente jeg det. Og det ble bekreftet på kontroll hos jordmor da symfyse målene har falt :)
Masse nedtrykk, føler jeg må på do heletiden både nummer 1 og 2. Mye strålinger ned i lårene, og mye press ..
her gikk slimproppen for en uke siden, og kynnerne har gått over til maserier, og det kommer litt rosa utflod hver dag :)

Oi, da kan det jo skje noe når som helst nå :D

Så spennende! Da kan det jo hende ting begynner å skje snart :happy:

Her har magen også sunket, men jeg husker/vet ikke når det skjedde. Er 38+3 i dag :)
Har også masse kynnere, og de er spesielt vonde om kvelden og gir smerter i mage/rygg. Har også litt nedpress på kvelden, men ellers ikke så mange tegn å finne her :p
Men kjenner godt med liv hver dag så det synes jeg er betryggende :)

Back
Topp