I dag faller dommen....(tenger hjelp)

Mr.Darcy

Gift med forumet
...om jeg får meg jobb eller ikke....[&:]

Jeg kunne ta kontakt etter kl 13 idag.....*sommefrugleneflakserogtennaklaprer*

Dette høres sikkert teit ut, men må jeg takke ja til en eventuell jobb der og da, eller har jeg muligheten til å få betekningstid...? Det er jo en grunn til at jeg har søkt på jobben, og det er jo at jeg har lyst på den.

MEN:
det var vel en 5-6 forskjellige stillinger, og jeg har spesifisert hvilken jeg aller helst ønsker, men kan jo ende opp med en av de andre....og da blir jeg med en gang usikker og trenger å tenke meg om... Må legge til at jeg må beregne ca 30 min reise vei til og fra jobben

nå viser det seg at de to barnehagene i nabolaget her også søker etter personell...har lagt inn søknad, men søknadsfristen er ikke før 15.april...og skulle jeg være så heldig å bli kalt inn til intervju der og evt få jobbtilbud der, så vil jeg heller det...for da kan jeg gå/sykle til jobb og slipper og måtte kjøpe meg en bil...[8|]

WHAT TO DO??????

Hmm.. Så ekkelt![&:]

Vet ikke helt hva jeg skal svare... Kan jeg få litt betenkningstid??[:D]

ORIGINAL: tullmusa

Hmm.. Så ekkelt![&:]

Vet ikke helt hva jeg skal svare... Kan jeg få litt betenkningstid??[:D]

NEI....trenger svar NÅ!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Oi, det var ikke lett. Kan jo ha is i magen, men da kan du jo ende opp uten jobb. Hmmmm, lykke til. Vet ikke hva jeg ville gjort [:)] Det var sikkert ikke mye hjelp nei, sorri.

Sign

dytt

ja si det. Har søkt forskjellige jobber jeg å, og det er noen jeg ønsker mer enn andre... vet ikke hva jeg skal gjøre vis jeg får beskjed ett sted og fortsatt venter svar fra ett annet sted... kinki...
håper noen kan gi deg et lurt svar...det trenger jeg å.

har du utdannelse evt praksis innen barnehage da, slik at du kan stille godt der?

ring barnehagen og forklar situasjonen og push de litt....

Kan du ikke "pushe" litt på barnehagene i nabolaget hvor
du har søkt?????
Si at du har jobbtilbud ndre steder, men at du aller helst vil jobbe hos dem.....

Smør tjukt på, det hadde jeg gjort!!!!

Vet ikke hvordan det er å få fatt i folk i yrket ditt, men
er jo generellt vanskelig å få kvalifisert arbeidskraft!

De kan vel gi deg en antydning, i alle fall!!!
Lykke til!!!

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Oi, det var ikke lett. Kan jo ha is i magen, men da kan du jo ende opp uten jobb. Hmmmm, lykke til. Vet ikke hva jeg ville gjort [:)] Det var sikkert ikke mye hjelp nei, sorri.

signerer denne, masse lykke til! [:)]

Jeg er utdannet førskolelærer.

Tror ikke det hjelper å ringe de andre barnehagene....de har regler å følge når det gjelder utlysning av stilling, intervju og ansettelser....hvis ikke så får du utdanningsforbundet på nakken...sånn er det bare....så jeg får ikke gjort noe der...må bare håpe at hvis jeg får ett jobb tilbud senere idag, så er det det jeg virkelig har lyst på....hvis ikke så hadde nesten vært deiligst at jeg ikke fikk noe tilbud...for da slapp jeg å måtte ta et valg jeg enten kom til å være glad for eller kom til å angre på....

Et "luksusproblem"....I know...[8|][8D]

ORIGINAL: ¤vimpane¤

Dette høres sikkert teit ut, men må jeg takke ja til en eventuell jobb der og da, eller har jeg muligheten til å få betekningstid...? Det er jo en grunn til at jeg har søkt på jobben, og det er jo at jeg har lyst på den.

MEN:
det var vel en 5-6 forskjellige stillinger, og jeg har spesifisert hvilken jeg aller helst ønsker, men kan jo ende opp med en av de andre....og da blir jeg med en gang usikker og trenger å tenke meg om... Må legge til at jeg må beregne ca 30 min reise vei til og fra jobben

nå viser det seg at de to barnehagene i nabolaget her også søker etter personell...har lagt inn søknad, men søknadsfristen er ikke før 15.april...og skulle jeg være så heldig å bli kalt inn til intervju der og evt få jobbtilbud der, så vil jeg heller det...for da kan jeg gå/sykle til jobb og slipper og måtte kjøpe meg en bil...[8|]

WHAT TO DO??????

Jeg har hørt at man har 10 dagers betenkningstid.
(desverre er jo det akkurat ikke nok i ditt tilfelle...)

Jeg har også søkt et par stillinger hvor jeg ville bedt om betenktningstid... -føles ikke så bra akkurat...

Det du evt. kan gjøre er å si at du er int. men at du gjerne vil ha litt tid på deg, og vil bruke den til bl.a. å se gjennom arbeidsavtalen? Det tar jo litt tid å for dem å få den i boks, også kan du bruke litt tid på å tenke gjennom den (hvor lange du binder deg f.eks. og oppsigelsestid/-regler). Hvis du da er heldig og får et tilbud fra en annen, så har du jo ikke bundet deg med en gang. og om du så har takket "ja", så vet du jo hva du har å forholde deg til i forhold til å slutte...

Vet ikke jeg....

Det er vanskelig.

Hvor sikkert er det at du får intervju og jobbtilbud på de to andre jobbene?

~Maja~

Hva slags jobb er det du kan få idag, barnehage det også? Reiseveien spiller jo selvfølgelig inn, men du må tenke på hva du har aller mest lyst til å gjøre før du bestemmer deg. Det er ikke alle steder man må takke ja til stillingen med engang. Lykke til.

ORIGINAL: ~Iversen~

ORIGINAL: ¤vimpane¤

MEN:

WHAT TO DO??????

Jeg har hørt at man har 10 dagers betenkningstid.
(desverre er jo det akkurat ikke nok i ditt tilfelle...)

Jeg har også søkt et par stillinger hvor jeg ville bedt om betenktningstid... -føles ikke så bra akkurat...

Det du evt. kan gjøre er å si at du er int. men at du gjerne vil ha litt tid på deg, og vil bruke den til bl.a. å se gjennom arbeidsavtalen? Det tar jo litt tid å for dem å få den i boks, også kan du bruke litt tid på å tenke gjennom den (hvor lange du binder deg f.eks. og oppsigelsestid/-regler). Hvis du da er heldig og får et tilbud fra en annen, så har du jo ikke bundet deg med en gang. og om du så har takket "ja", så vet du jo hva du har å forholde deg til i forhold til å slutte...

Vet ikke jeg....

Det er vanskelig.

Hvor sikkert er det at du får intervju og jobbtilbud på de to andre jobbene?

~Maja~

Det vet jeg ikke...kommer nok ann på hvor mange søkere de har, og om jeg har klart å fange interessen dems med søknaden min (må legge til at jeg fikk en kjempebra og flott attest ifra min forrige styrer...[:)])...de er på jakt etter førskolelærere....

du vil jo helt sikkert få prøvetid på noen mnd, og får du en annen jobb i prøvetiden kan du slutte etter 14 dager

håper det blir jobb på deg!!!
krysser fingrene for deg!!

ORIGINAL: henriette21

håper det blir jobb på deg!!!
krysser fingrene for deg!!

takk takk[:)]

åssen gikk dette i dag?

Back
Topp