I dag faller dommen..OPPDATERT

Mor_til_3

Elsker forumet
VIP
I dag får jeg de svar på Hcg -prøvene jeg tok i går. Håper så inderlig at det er grei stigning!! :/
De prøvene jeg tok sist tirsdag lå på 4049, så nå er jeg spent på hva gårsdagens prøver sier.. Uansett får jeg også ul på torsdag for å bekrefte eller avkrefte at det lever noe inni meg.

Kryss fingrene for meg, jenter!   Jeg trenger det virkelig...

Makan til legekontor skal man lete lenge etter! Jeg har ringt og ringt og ringt hele dagen, enten var det opptatt eller så tok de ikke tlf i det hele tatt. Så jeg fikk ikke vite resultatet av hcg-prøven i dag... Greit nok at det ikke er livsviktig i den forstand, men allikevel.... Får jeg ikke svar i morgen tidlig på tlf så skal jeg personlig reise ned til legekontoret å få svaret!
Mektig forbannet kjenner jeg...

Krysse fingran fer dæ her å!

Krysser for god stigning, og at UL'en du skal på bekrefter en skjønn liten spire <3

krysser alt jeg har for at det går bra, masse lykke til <3

Er inne å sniker litt her hehe masse, masse lykke til, krysser alt jeg har for deg både i dag og torsdag. stor klem fra meg

Krysser fingre for deg og håper på en super stigning:-)

Krysser fingrene søta.

Jeg fikk svaret mitt i stad. 7000 :D Forrige uke var den på 1290.. :D

Krysser alt for deg :D

Tusen takk alle sammen <3 Dere er så søte <3

Det er jo helt håpløst å komme gjennom telefonen til legekontoret!! Jeg har ringt over 60 ganger fra kl 11.30 - 12.30, enten er det opptatt eller så er det ingen som tar tlf.... Når jeg endelig kommer igjennom er det en telefonsvarer så sier at de har pause fra 12.30 til 14.00!! OMG!!! Det er jo helt håpløst :( 

Så oppdateringen herfra kommer nok ikke før i kveld en gang.... 

Huff, så teit da,,

Det er så kjedelig når legekontorene holder på sånn : P

Iallefall når en sitter å tripper i andre enden for å få svar på noe LIVSVIKTIG!!!! :p

Back
Topp