I dag føler jeg meg...

Mokkenikke

Elsker forumet
Skikkelig gravid!!!
Har vært stup trøtt, små kvalm, slapp i hele kroppen, hatt masse halsbrann og magen min er skikkelig oppblåst, sånn at jeg kan se at bunnen av navnellen kommer mer ut[:-]

Me like!![:)][:)]

Så "koselig"! [:)] Gleder meg skikkelig til magen begynner å bule ut, og det syns skikkelig!! [:)]

Det er godt å få masse symptomer slik at man får bekreftelsen på at man er gravid.[:D] Eneste jeg sliter med er at de to siste dagene er jeg så trøtt at jeg sliter med å hode øynene åpne. Åhh, er så tungt!

Herlig med litt symptomer[:D]
Gleder meg til jeg får flere av de[;)]

Bare det ikke blir som sist for da spydde jeg i 8 mnd[:'(]

Noen andre her som har følt seg kvalm "allerede"? Når pleier kvalmen å inntreffe?

Ja herlig med masse syptomer[:)]
Da vet jeg at alt er som det skal[:)]

Sist kom kvalmen min i uke 6-7
Men foreløbig er jeg bare kvalm etter jeg har spist, sist var jeg kvalm hele tiden, så er spendt på å se om det skjer denne gangen, men det var no bare de 4 første mnd..
Er glad det ikke var 8 mnd!![:-]

Jeg er også sånn[:D] Herlig!!!

Jeg sover skikkelig dårlig om natta noen ganger.. er det flere enn meg som gjør det?? 

ORIGINAL: sengepolka

Jeg sover skikkelig dårlig om natta noen ganger.. er det flere enn meg som gjør det?? 

Foreløbig føler jeg ikke at jeg får sovet nok, så jeg sover som en stein[:-]
Men sist jeg var gravid slet jeg en god del av svagerskapet med å ikke få sove, men det var siste halvdelen jeg slet med det..
Kroppen som innstiller seg på nattevåk[:-]

Back
Topp