I dag føler eg....

TiraV

Gift med forumet
...meg som verdens verste mamma [:o]

Vesleknøtt på 10mnd ramla i trappa [:(]

Han sto i gongen og kikka ut vindauga (har sånn kjekt lavt vindu som han eeelsker å stå å kikke i). Eg såg han sto der og styra med noko inne i stua. Så var det nokre lydar eg ikkje heilt kjente igjen og tenkte ut og sjekke kva han dreiv med. Så var det BANG, VRÆÆL...eg sprang, der låg han med ansiktet klistra ned i flisene, og beina oppover trappa [&o] [:(] Han HYYYLTE, stakkars han har fått blå horn...ei på kvar side av panna [:o] (Ser ikkje akkurat lekkert ut [&:])

Føler meg forferdelig! Aner ikkje kor langt opp han klatra før han ramla [&o] Men..då veit eg at han plutselig har lært å klatre oppover trappa, og ikkje kan vera i gongen aleina!

Heldigvis ser det ut for alt er fint med han no [:)] Når pappaen kom heim, kraup han i full fart bort til trappa, slo litt på nederste trinnet. Når pappaen spurte om han hadde ramla i trappa og slått seg strekte han armene opp for å bli løfta. Som om han berre sku vise og fortelle [:D]

Huffda[&o] Stakkars lilleknøtt! Det kan ikke ha vært godt[:(]
Men du er da overhodet ikke værste mammaen fordeom. Du er den beste mammaen dem kunne hatt[:)]

Stor klem til deg.

huff og huff tror det gjør mest ondt i mammahjertet. vi blir så hjelpeløse når vi tror vi passer på også har vi feilvurdert.
håper ikke hornene faller ned , da blir han seendes pen ut[;)]

uff stakkars lillegutt! og stakkars mamman! du er ingen verdens værste mamma!! sånt kan skj med alle!!

godt at det gikk bra med godgutten din!

Takk jenter [:)]

Småtrollet har det heilt fint...var full fart opp trappa igjen i går (men då med meg og pappaen hakk i hel [8D]). Må være klatringa som er spennande, for trappa er stengt øverst (uferdig loft). Så blir å halde døra til gongen lukka ei stund framover no [:)]

ORIGINAL: Smiley!

Huffda[&o] Stakkars lilleknøtt! Det kan ikke ha vært godt[:(]
Men du er da overhodet ikke værste mammaen fordeom. Du er den beste mammaen dem kunne hatt[:)]

Stor klem til deg.

Back
Topp