I dag er jeg snurt..

High_Voltage

Betatt av forumet
..og i dag mener jeg at jeg har god grunn. Hele helga jobber jeg 12 timersskift. Det innebærer lange dager på jobb, og i går praktes jeg skikkelig. Hele dagen var bare stress og problemer, og til og med dusjen hadde bestemt seg for å bare ha kokende vann så jeg brente meg før jeg fant ut at jeg skulle dusje hjemme før jeg hentet kjæresten. Så ringer jeg han på tur hjem, og får grisekjeft for å ikke ha sendt meldinger til han mens jeg var på jobb. I tillegg beskylder han meg for utroskap (!!!) på jobben fordi eksen min jobber her, men på et helt annet skift. I gårkveld var jeg for sliten til å bry meg, men i dag har det gått opp for meg hva han har sagt.. aaargh! Det var dagens utblåsning.. takk for meg :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

What? Sinna fordi du ikke sendte sms? Men det er ikke alltid man har mulighet til det, og du er tross alt på jobb. Mange plasser innen prosess du ikke får ha mobil også. Vet ikke hvor du jobber eller på hvilke anlegg, men ofte er det plasser som er ex-områder. Og så er du lærling, og det er nå en gang slik at lærlinger "må" stå på mer og jobbe hele tiden. Enten fysisk i fabrikk eller lese på instrukser for å forberede seg til en fremtidig fagprøve..

Ganske sannsynlig for at du er utro med eksen på jobb ja. Rekker mye i skiftavløs ;)

Litt kontrollfrik? Sjalu?

Begge deler.. vi har nettop blitt sammen, og vi rakk egentlig ikke å bli så godt kjent før vi ble kjærester.. kjenner en anelse kalde føtter når jeg merker hvor sjalu han egentlig i bunn og grunn er... :confused:

Uff ikke en bra helg!

Tror jeg ville sagt til han at sånn oppførsel godtar du ikke. Hvis han skal være i er forhold med deg kan han ikke hoppe til slike sjalu konklusjoner bare fordi du ikke sender en melding fordi du er opptatt med jobb.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg sa det til han.. Kanskje ikke på en fin, men i det minste klar måte.. med høyt volum.. og mange banneord.. men poenget kom allefall frem. Av og til lurer jeg på hva jeg holder på med når jeg finner meg kjæreste.. :p

Sjønner godt at du ble sint! For det første har man jo ikke lov å gjøre privateværender som mobilchat på jobb, dersom det ikke er helt nødvendig... Det er jo faktisk å stjele arbeidstid. For det andre... Det er jo en grunn til at eksen din er eksen din... Hadde du villet at han skulle være mer enn en eks, hadde du vel ikke funnet deg en ny? Og i et forhold er en jo avhengig av å kunne stole på hverandre. Et forhold uten tillit, fører ingenting godt med seG. Gi han klaaar beskjed du. Og æh... Vi gravide har eenooooormt overskudd til mye ekstra ja, spesielt du som jobber så lange skift! Hallo? håper du finner ut av ting, slik at du får det godt:)

Ville tatt kontrollbehovet hans som et varseltegn.. Beklager å måtte si det. Du får ta en alvorlig prat med ham og be ham slutte. Hvis det ikke hjelper vil nok kontrollbehovet bare øke med tiden og det er ikke bra.. Du har jo ikke meldeplikt. Jeg sender aldri melding til gubben når jeg er på jobb eller skole med mindre det er noe jeg har lyst eller behov for å få fortalt.

app! Venter nr 3 :) 15.02

Ærlig talt, han kan vel ikke bli sinna fordi du ikke har sendt en sms? - du var jo på JOBB :o
Som sakt ovenfor her så er det jo slik at når man er på jobb så er man på jobb, er ikke alle som kan bruke tlf sin i arbeidstida..
Virker jo som om at han liker å ha en viss kontroll da - eller?
Jeg mener at det er litt sunt å være bitte litt sjalu av og til, men man må jo ha tillit til hverandre for det om..
Kjipt at han anklager deg for utroskap :/.. er vel egentlig det siste man tenker på når man går gravid og er sliten, trett og uggen hele tiden.. Også er en ex en ex av en grunn!
Håper det ordner seg og at ting roer seg ;)

Back
Topp