....123456
Forumet er livet
Hehe. P har besøk av en kompis.. De skulle skru ferdig på bilen, og jeg ropte de inn til middag, og så sier jeg, du i grunnen jeg skulle hatt opp det glassskapet
-begge to svare: null stress bare skru ferdig bilen først
jeg: Og så kan dere godt sette på den garasje åpner dubbedingsen
de:null stress
jeg: og så i grunnen kan dere ned til H og hente noe grus og fikse bakken her.
kompisen til sambo: jaja, var godt maten var god for jeg kommer meg tydeligvis ikke hjem igjen[8D]
ute i stad fikk jeg de til ¨å hente opp søppeldukene og alt.. hihi og jeg ligge inne på sofaen
så nå har de fiksa bilen, holder på med garasjeportåpneren, skal fikse veien så bære inn glass skapet. så skal de se på loftet og finne ut hvor mye plater de trenger for at det skal bli greit og jeg har bortstuingsplass. så skal de få lov å slappe av.. (alt dette for en lasange... tror lasangen min må være god..)
-begge to svare: null stress bare skru ferdig bilen først
jeg: Og så kan dere godt sette på den garasje åpner dubbedingsen
de:null stress
jeg: og så i grunnen kan dere ned til H og hente noe grus og fikse bakken her.
kompisen til sambo: jaja, var godt maten var god for jeg kommer meg tydeligvis ikke hjem igjen[8D]
ute i stad fikk jeg de til ¨å hente opp søppeldukene og alt.. hihi og jeg ligge inne på sofaen
så nå har de fiksa bilen, holder på med garasjeportåpneren, skal fikse veien så bære inn glass skapet. så skal de se på loftet og finne ut hvor mye plater de trenger for at det skal bli greit og jeg har bortstuingsplass. så skal de få lov å slappe av.. (alt dette for en lasange... tror lasangen min må være god..)