I dag er jeg SIKKER på at jeg har kjent spark!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP

Har hatt mistanke om bevegelse i en tre-fire ukers tid, men vært usikker. 

Men de to siste dagene har det kommet skikkelige dunk nederst i magen. Først ett, så kanskje to på rappen. Rolig en stund, så kanskje to raske til osv... Og det kan da ikke være annet enn bayen? Luft og tarmer oppfører seg da ikke sånn 

Dessuten er ikke dette en følelse jeg pleier å ha til vanlig.

Kjempedeilig å få bekreftelse på at det er liv siden jeg ikke har vært på ul eller hørt noen hjertelyd enda  Kjempefin førjulsgave! Fortalte det til samboeren, og han ble også glad! 

Heldiggris :) Jeg å vil kjemme spark
Kos deg med sparkene i jula

Herlig <3 Kos deg med sparkene!! Er sikkert siden du har to inni der du også, at du kjenner det godt allerede emoticon

Flangre skrev:
Herlig <3 Kos deg med sparkene!! Er sikkert siden du har to inni der du også, at du kjenner det godt allerede emoticon

Blæh! ;-) Du kan så si.... I dag har jeg faktisk kjent bevegelse oppe ved navlen, litt på siden av den. Og en stund etterpå lenger nede... Så nå lurer jeg litt ja... Men den ene (som mest sannsynlig er der) kan vel også flytte på seg sånn at det kan kjennes flere steder i magen... Synes isåfall at livmoren har vokst noe innmari på 4 uker hvis den allerede er ved navlen siden den knapt var over symfysen ved 12 uker...

Back
Topp