I dag er jeg hjemme

Kimura

Betatt av forumet
Mailykke <3
Pga kvalme... Jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på jobb. Men da jeg sto opp i dag tidlig klarte jeg virkelig ikke å fungere...
Har dere vært hjemme pga symptomer?

Jeg vet ikke om det hadde noe med graviditeten å gjøre, men jeg hadde feber og forkjølelse i forrige uke. Klarte å komme meg ut etter to dager i senga, men var ganske sliten da:P

Har vært hjemme ca 1 uke. Regner med å komme tilbake i jobb i morgen. Vært såpass kvalm at jeg ikke har fått i meg noe særlig næring...

I forige svangerskap var jeg hjemme em god del. Nå i dag er je veeeldig kvalm. Skal på jobb kl 11. Mat er hærslig og gruver meg til å stå i dusjen :-(

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hjemme pga sykdom. Men forje svangerskap var jeg så ødelagt og nektet å sykemelde meg. Angrer veldig, fikk ikke nyt det å være gravid og var alltid sur og sliten. Dennegangen skal jeg tenke mer på andre rundt meg enn stahet. Så sykemelding kan komme om kroppen blir vanskelig.

Kvalmen begynner å melde seg her også, så skal til legen om et par dager, klarer ikke fungere når jeg ikke får i meg mat. Kjedelig!

Back
Topp