I dag er jeg dårlig

Kaoleena

Elsker forumet
Tror ikke jeg har vært såå dårlig tidligere i svangerskapet...[8|] Er skikkelig kvalm og løper på do hele tiden... Tror jeg kan komme til å spy i dag...[:'(] Håper det bare er et engangstilfelle og ikke noe som er kommet for å bli lenge...[8|] Stod opp tidligere i dag enn jeg pleier for å gå til jordmor, håper det er derfor... Er så vidt jeg makter å komme meg gjennom resten av arbeidsdagen (slutter fremdeles ikke før seks[&:])

den følesen kjenner eg og til, og det hjelper ikke noe særlig når eg jobber i hjemmesykepleien og skal ta meg av drittbleier og det er rett før eg spyr.. så eg føler KJEMPE masse med deg...

huff.. føler med deg! [8|] kvalmen har gitt seg ganske mye hos meg,men har ikke helt sluppet taket enda! hadde ferie da jeg hadde den verste kvalmen og spydde litt. håper du føler deg i bedre form idag! [:)] klem

åååh, ja det er et sliiit!! Jeg har heldigvis vært sykmeldt, for jeg hadde ikke hatt sjans til å jobbe.. Kanskje du bør vurdere en sykmelding hvis det forblir ille?.. God bedring i hvertfall... [X(]

hei..:)føler absolutt med deg..Har vert kvalm i 2 1/2 uke nå..er helt forferdelig..jobber i helsevesenet,og det gikk ikke for meg,så jeg har fått sykemelding.Hadde ikke greid ett minutt på jobb.beundrer de som klarer og jobbe.har ikke vert ute av døren på 6 dager..begynner samtidig og bli litt småsprø..vi får krysse fingrene om at kvalmen snart gir seg,og tenke på den lille vi har i magen:):):)

Uff, forferdelig og ha det sånn! Føler med deg! Vet åssan det er. Forrige svangerskap spydde jeg 10 ganger om dagen i flere uker, gikk ned 7 kg og måtte til slutt begynne på kvalmestillendetabletter... [:'(]

Back
Topp