I dag er det

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Sprøyte start for meg. gruer meg litt, men har jo gjort det før så vet jo at det ikke gjør vondt.

Hvordan går det med dere andre da som er under behandling??

Lykke til!! Dette fikser du bra![:)][:)]

Starta på sprøyter i dag jeg også, så er det UL 8. mai!! Tror vi er flere her inne som ligger ganske likt i løypa

[:)][:)] Gratulerer med sprøyestart. [:)][:)]

Lykke til med sprøytestart 

Jeg har gått på sprøyter siden 21, så imorgen er det ul for min del. Veldig spent på hvordan det ser ut.
Forhåpentligvis uttak på mandag.. [:)]

Lyke til med sprøytestart.
Jeg har gått på sprøyter siden den 23, og skal til UL i morgen[:)]

Det går så fint, ikke lenge det er sprøyter og vips så er du ruger [:D]

Går så fint med sprøytene atte.. Heldigvis er det tynnetynne små nåler som man nesten ikke kjenner. Tenkte at det gjorde mere vondt å bli stukket av mygg... og da er det jo ikke ille[;)] Lykke til!!! Dette klarer du!

Da for du ha lykke til og denne gangen satser vi på at det blir helklaff for deg.

Skal bli spennedes å følge med på deg[:)]

Masse lykke til med sprøytestarten *Isabella*!! Krysser fingre for at dette går deres vei nå og at dere får ei frisk og rask spire som resultat av det her! God klem![:)]

ORIGINAL: wishingstar

Går så fint med sprøytene atte.. Heldigvis er det tynnetynne små nåler som man nesten ikke kjenner. Tenkte at det gjorde mere vondt å bli stukket av mygg... og da er det jo ikke ille[;)] Lykke til!!! Dette klarer du!

Jeg har jo vert stikker før så jeg vet jeg klarer det, men kjenner litt at jeg gruer meg alikevell hehe. det går nok kjempe fint :)

Takk takk alle sammen.

Skal bli godt og bli ferdig med å proppe kroppen med hormoner. kjenner jeg er sliten nå. men snart ferdig og ruger :)

ORIGINAL: *Bobbo*

[:)][:)] Gratulerer med sprøyestart. [:)][:)]

Lykke til med sprøytestart [;)].
Jeg har satt sprøyter siden 15.april, og skal på min 4.ul imorgen. Eggene mine er visst litt trege.....

Masse masse lykke til,*Isabella*!Krysse fingrene for deg![;)]

Back
Topp