I dag er det

Bruker å lage mandler første uka i desember og karameller andre uka.
Så lager jeg hjemmelaget marsipan konfekt tredje uka i desember, men de bruker jeg kun å gi til besteforeldre resten beholder jeg selv :p
Skal virkelig prøve å få gjort det iår! :D
Broren min får peppernøtter av meg hvert år da, han lager ikke slikt selv og elsker de kakene :p
 
Skal virkelig prøve å få gjort det iår! :D
Broren min får peppernøtter av meg hvert år da, han lager ikke slikt selv og elsker de kakene :p

Begge deler går raskt å lage. Det som tar tid er å pakke karameller en og en i papir. Samboer og jeg bruker å gjøre det sammen mens vi ser på julefilm
 
Begge deler går raskt å lage. Det som tar tid er å pakke karameller en og en i papir. Samboer og jeg bruker å gjøre det sammen mens vi ser på julefilm
Takk for tips, har jo visse filmer jeg må se før jul hvert år :D
 
6 mnd til julaften :)
Har du begynt på julegavene ?

Å herregud... først vil jeg bare nyte ferien.
Men hadde nok vært lurt å kjøpt litt gaver i ferien, mye salg og mye en kan kjøpe til alle tantebarna
 
Det har jeg faktisk ikke tenkt på enda. Er noen store bursdager i sommer og høst som jeg fokuserer mest på :)
 
Begynt tenke på om/hva jeg eventuelt ønsker strikke som gaver (det bør jo begynnes med snart), ellers er jeg rimelig blank. Men skal prøve lage mest mulig og være kreativ i år nå som jeg skal gå ulønnet.
 
Teller 28 gaver nå, hvis jeg ikke teller med mann og barn :) kanskje det blir litt flere, kommer an på om det blir gave pr person eller evt. i par :)
Elsker å finne gaver til de forskjellige og pakker inn og pynter og ja ELSKER det! :)
 
Begynt så smått, kjøpt fire gaver forrige uke faktisk :)
 
Nei ikke ennå. Lust til å ta meg en Ullared tur i år som i fjor.. der er lekene så billige, så da blir man ferdig med alt av barn i en fei
 
Har funnet noen her og der.
Fant en kjempesøt en på utsalg hos Monki forrige dagen :D
 
Nope, begynner sikkert ikke før tidligst oktober.

Men vuderer å prøve å strikke en gave i år da til søsteren min, er en sånn enkel bolero sak hun ønsler seg vet jeg. Men har også så mye baby ting jeg har lyst å strikke og alt for lite tid å gjøre det på så vi får se. Kanskje jeg får lage det til hun i neste års bursdagsgave heller:)
 
Back
Topp