I dag er det....

Gullklump

Forelsket i forumet

30 dager igjen.......

SÅ klar!!!!!!!!! UL på torsdag for å se størrelsen på mini, spent.... (håper han ikke er så stor som broren)

En dere jenter? Hvor mange dager? Klare?

Er skamklar jeg og ,hehe! men er nok 47 dager igjen til termin, så må nok vente en goood stund til.... :)

Veldig spent på fødselen og hvordan hun ser ut! :)

41 dager igjen :D :D 
Er vel pr.definisjon høygravid fra i morgen... Føler meg ikke slik :p

23 dager igjen... Det er jammen ikke lenge
Alt er klart, bare to dager på jobb igjen!

27 dager! Kun igjen tre dager på jobb, kjenner det skal bli herlig med permisjon! Ah, jeg gleder meg :)
... og om 38 dager så er garantert knøttet her (termin +11dg)!!

LilleMy123 skrev:
27 dager! Kun igjen tre dager på jobb, kjenner det skal bli herlig med permisjon! Ah, jeg gleder meg :)

Åååå, har fått beskjed at jeg ikke får gå mer en 8 dager over uansett...... Så blir jo max 38 på meg også.... Var legen som sa det, at ingen fikk gå over 8 dager....?

Gullklump skrev:

LilleMy123 skrev:

Åååå, har fått beskjed at jeg ikke får gå mer en 8 dager over uansett...... Så blir jo max 38 på meg også.... Var legen som sa det, at ingen fikk gå over 8 dager....?

Å jasså?! Skal ikke klage på det, i allefall. Har det bare fra sykehuset innlandet sine nettsider, at igangsetting blir vurdert sju dager etter termin er passert, og at alle har blitt satt igang innen dag 11 etter termin. Håper uansett jeg slipper igangsetting, men at knøttet melder sin ankomst sånn omtrent på termin.. :) Hvis jeg kunne ha planlagt skulle jeg fått rier lørdag formiddag (6.okt), bli lagt inn lørdag ettermiddag/kveld og ha knøttet på plass hos meg lørdag kveld/natt. Ev søndagsmorran.. Joda, lov å håpe :)

25 dager igjen!
kjempe klar for at tulla skal komme!
Men bryllup til lørdag så etter lørdag kan hun komme etter som samboer skal være forlover! Satser på at det ikke er så lenge til jeg får se prinsessa mi <3

23 dager igjen!! Bare to dager på jobb før permisjonen starter :-).

47 dager igjen her. Føles utrolig lenge. Jeg er veldig klar for å få permisjonen til å starte, men må nok jobbe i 3 1/2 uke til :-S

40 dager igjen og er kjempeklar! Jeg og mannen skal hente nybil til uken og :-) så nå er det ikke lenge til hun kan komme når hun har tenkt det! (Tickeren min er en dag for sen med nedtellingen)

I dag er det faktisk bare 1 uke igjen! Har tre uker igjen til termin, men det blir planlagt keisersnitt den 18. så det blir en liten septemberbaby. Gleder meg veldig til å bli mamma igjen :)

Kun 28 dager igjen til termin :) gleder meg sånn til å se hva som skjuler seg inne i magen!!

Kun 26 dager igjen. Egentlig termin 23 oktober,men planlagt keisersnitt 8.oktober så det blir noe kortere ventetid. Er klar som et egg til at tulla kan komme og det er storebror og. Har finni frem leker han skal gi lillesøster. :)

Er vel 20 dager igjen til keisersnittdato :) 

45 dager igjen til ul termin, 30.oktober :-)

42 dager her.. Aaaaah. Lille frøken er ikke akkurat kjempeliten, selv om hun ikke er unormalt stor heller.. Jeg trøster meg med at fødselen nok gjør vondt uansett hvor stor/liten hun er.. hehe.

24 dager igjen.... Og lille prinsen er bare 8% over gjennomsnittet, så da går dette bra uansett ( Iallefall 1 kilo mindre en storebroren)

Spennende....

23 dager igjen til termin for meg i dag. Nå er både svigermor, mamma og mannen sikker på at ungen kommer før, men jeg tør ikke tro på det. 
Har seg sånn at jeg ikke har pakket bag'en ennå og når mannen finner på å spørre om jeg ikke har pakket ennå, så må jeg innrømme at stressnivået økte litt...

Det er forøvrig 27dager til vi overtar det nye huset også, greit å få alt gjort i samme slengen er det ikke?! :-O

18 dager! Merker på kroppen at det begynner å skje forberedelser, så tror nok at det er 1-2 uker igjen bare..

Back
Topp