babyboy09 Elsker forumet 3 Mai 2010 #1 paradise hotel igjen jenter....... kommer det en ny jente inn i dag ? har jeg forstått riktig??
1ise Forelsket i forumet 3 Mai 2010 #2 Tror det kommer en ny jente ja. Men på reklamen ser det mer ut som en litt eldre dame, haha[:-]
T Trollmor26 Forumet er livet Aprilbarna`15 3 Mai 2010 #3 ORIGINAL: 1ise Tror det kommer en ny jente ja. Men på reklamen ser det mer ut som en litt eldre dame, haha[:-] Synes det er så FUN hvis jeg litt eldre dame kommer inn å holder disse ungfolene i tøylene [8D]
ORIGINAL: 1ise Tror det kommer en ny jente ja. Men på reklamen ser det mer ut som en litt eldre dame, haha[:-] Synes det er så FUN hvis jeg litt eldre dame kommer inn å holder disse ungfolene i tøylene [8D]
1ise Forelsket i forumet 3 Mai 2010 #4 ORIGINAL: BlessItBe ORIGINAL: 1ise Tror det kommer en ny jente ja. Men på reklamen ser det mer ut som en litt eldre dame, haha[:-] Synes det er så FUN hvis jeg litt eldre dame kommer inn å holder disse ungfolene i tøylene [8D] Ja, det blir morro [:D] Spent på hvor lenge hun blir der jeg, hehe [8D]
ORIGINAL: BlessItBe ORIGINAL: 1ise Tror det kommer en ny jente ja. Men på reklamen ser det mer ut som en litt eldre dame, haha[:-] Synes det er så FUN hvis jeg litt eldre dame kommer inn å holder disse ungfolene i tøylene [8D] Ja, det blir morro [:D] Spent på hvor lenge hun blir der jeg, hehe [8D]