i dag er det tirsdag, og hva er planene?

Looney

Forumet er livet
VIP
Skravle om alt og ingeting[:)][:)]

Jeg er strakks på vei til jobb, men kjenner jeg er sliten i dag[&:]

ettermiddag er det avslutning i bhg til Nicholas[:)]Og det er jo derfor helt topp med pøsende regnvær[&:]

legen! og jeg gruer meg!! også er det jobb og hjem til mamma og pappa for å spise pannekaker^^,

Jobb frem til kl 16[:'(]
Hører senga roper på meg allerede også, he he[:)]
Etter jobb er det middag hos mamma og pappa[:D]

hjemmekontor idag, så hente ungen i barnehagen, så middag hos svigers. I kveld er det foreldresamtale i ny barnehage for Håvard. Har tenkt å presse inn en treningstime også. [:D]

Jeg er hjemme i dag og skal prøve å vaske bitte litt før jeg får besøk av mamma og søteren min [:D]

Her bare koser vi oss inne på morgenen, jeg og lillegutt, mens mannen har med lille vovva vår til dyrlegen for å ordne et øye. Så blir det vel å fortsette med opp-pussing for mannen, mens jeg og lillegutt skal styre litt rundt her, mon tro om været holder seg [8|]
Så ikke så mye som skjer her i dag, men gleder meg til tv kos i kveld da, med fruene og diverse [:D]

Sitte inne å se på alle mulige dårlige tv-programmer samtidig som jeg håper at jeg klarer å holde på maten i dag [:'(]
Dette var jo et skikkelig positivt innlegg [8D]

Skal sette igang og vaske leiligheten nå[:'(]

Har IKKE lyst vettu.. [&:] 

Orker ikke ha alle disse hundehårene heller, så da må jeg vel bare trå til[8D]

Jeg har fått meg praksisplass i dag=). På en Norli butikk. Går på jobbsøkerkurs til vanlig, så dette blir en god forandring. Starter på mandag:D. Men fikk fri fra jobbsøkerkurset resten av dagen, samt i morgen. Så jeg skal sove, sove og tvinge sambo til å ta oppvaska:D

ORIGINAL: Sunshine*

Sitte inne å se på alle mulige dårlige tv-programmer samtidig som jeg håper at jeg klarer å holde på maten i dag [:'(]
Dette var jo et skikkelig positivt innlegg [8D]

Akkuratt det samme skal eg!

I dag har jeg og pus bare sovet og sovet og sovet og sovet...............

det bare regner ute i dag [8D][8D][8D][8D]

Nå er jeg endelig hjemme. Ble ingen avslutning i bhg for det regner katter her. Nå driver sambo og N og kjører bilbane på rommet til N, mens jeg sløver litt her. N skal snart kastes i dusjen også[:)]

Back
Topp