I dag er det tid for ordinær ul! *oppdatert*

Becky87

Elsker forumet
Ja, da er det bare 2 1/2 time igjen til ordinær ul.
Blir så spennende å se om det er ei jente eller en gutt i magen.
Vi har vært på flere ul'er allerede og har fått beskjed om både jente og gutt tidligere, så nå er det liksom den avgjørende ul'en da. Gleder meg til å se lille reka igjen!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har vi vært på ultralyd og fått sett ei fantastisk herlig jente! For 3 uker siden var han helt sikker på at det var gutt, men i dag så vi hele utstyret hennes og var ikke noe som minnet om tut der. Så da får vi ei lita Èngel i oktober. Hun hadde som sin storebror lite hode, så jeg ble satt tilbake en del og ny termin er 25 oktober. Men han sa jeg skulle snakke med legen og få en ny ultralyd etter hvert for å dobbelsjekke, siden det er snakk om 11 dager forskjell på mens- og ultermin. Ellers så fikk han ingen gode bilder, siden hun lå veldig urolig og aldri kunne snu seg i noen bra stillinger :D Men her er et bilde fra når vi var i uke 14 ->

Lykke til! 

Masse lykke til, akkurat nå ligger du kanskje å titter på mageboer'n din

Gratulerer så masse med ei lita jente:)

Så koselig  med jente i magen!

Gratulerer med en perfekt lillesøster i magen :) Termin samme dag vi da (men jeg har ikke vært på UL enda, kan hende den  blir flyttet på) :)

Gratulerer så mye med jente i magen:-)

gratulerer med ei lita prinsesse :)

så kjekt med jente da :D:D

Back
Topp