I dag er det ny mekling..

pustle

Gift med forumet
Ja, da skal vi få ned en skikkelig samværsavtale endelig![:)]
Skal bli deilig å endelig ha noe å forholde seg til![:)]
Kjenner jeg er litt spent - jeg vet jo hva jeg vil og hva som er best for ungene. Men kjenner jeg er så utrolig skuffet, forbanna og bitter over oppførsla hans den siste tida, at det er vanskelig å tenke rasjonelt og til ungenes beste noen ganger..[&o] Noen ganger så vil jeg bare være vanskelig og gå imot alt han vil, er jo ikke akkurat gøy for meg å legge til rette for alle 4 (inkl han) når jeg vet han går og juger fremdeles om emg til familien sin og vennene sine, og siden juger til meg om at han ikke gjør det når jeg konfronterer han med det[8|] Er så utrolig frustrerende å forholde seg til den juginga[:(]

Menmen, jeg får bare prøve så godt jeg kan å heve meg over det, uansett hvor vanskleig det er..
Wish me luck![:)]

********************** OPPDATERT *******************************************

Han møtte ikke opp [8|]
Jeg fikk sms en halv time før timen, hvor det stod han var på sykehuset på hjemstedet sitt (5 timer unna), hadde ikke tid å prate der og da, men skulle ringe senere. Han hadde ikke gitt beskjed til familiekontoret.
Jeg og mekler satte allikevel opp et utkast til samværsavtale, og så håper jeg han godtar det, og skriver under.

Etter timen satte jeg meg i bilen for å henta barna, som da gledet seg til å bli hentet av pappan sin for å være hos han i helga. Så det var ei ganske trist jente som måtte bli hentet av mamman sin istedet[:(]

Ringte til bf's mormor, og lurte på om hun visste om det var alvorlig med bf siden han var på sykehuset.. Hun visste ingenting om noe sykehuset, og etter noen telefoner rundt om til resten av familien hans, så fant hun ut at han faktisk var på sykehuset grunnet brystsmerter.

Jeg syns uansett det lukter mugne muffins, siden bf måtte ha reist hjemmefra i 7-8tida i dag morges for å være på meklingstimen kl 14.00, så da er det jo litt merkelig at han ikke ga beskjed før en halvtime før timen...?[8|] Meeeen, skal nå prøv eå la vær at det kverner rundt for mye før jeg har snakket med han - men er jo litt vanskelig også da, når han ikke svarer eller prøver å ringe oppigjen/sender sms for å forklare situasjonen...

Lei av å forholde meg til dette tullet... Nesten hver gang er det noe, alltid en unnskyldning og ditt og datt - aldri snakk om å legge seg flat, ta skyld og ansvar og klare å forbedre seg...[:(] er vel bare å innse at dette er noe vi må slite med i 16 år til...[:(]

Masse lykke til [:)]

håper det gikk bra! [:)]

Oppdatert i første innlegg

Jeg kjenner meg så igjen i det su skriver. Bf hadde alle mulige unskuldninger for å ikke ha samvær, og for å ikke møte opp på meklinger... Heldigvis så skjerpet han seg da jeg sa at enten fikk han ta seg sammen, ellers så kunne han glemme samvær. Han forstod nok at jeg ikke godttar noe tull når det gjelder snuppa mi.

ORIGINAL: Gartner

Jeg kjenner meg så igjen i det su skriver. Bf hadde alle mulige unskuldninger for å ikke ha samvær, og for å ikke møte opp på meklinger... Heldigvis så skjerpet han seg da jeg sa at enten fikk han ta seg sammen, ellers så kunne han glemme samvær. Han forstod nok at jeg ikke godttar noe tull når det gjelder snuppa mi.

Her fikk han også valget; skjerp deg eller la det vær! Fyren trengte to døgn på å tenke seg om....[8|] Og har det blitt bedre...? Nehj...[&o]

Forstår deg så utrolig godt[:(] Kjempe slitsomt at man ikke kommer noen vei. Sender deg en stor klem[:)]

Årh så slitsomt, og ikke minst skuffende for ungene sin del[:)] Heldigvis har de en kjempe flott Mamma som vil deres beste[:D]

Stor klem til deg!
Om det er noen "trøst" så måtte jeg vel booke 4 meklingssamtaler før vi til slutt klarte å gjennomføre en, i sin tid - han ble syk, forsov seg, ombestemte seg og ville "bli enig privat" osv.
Nå, 2 1/2 år senere, er han 1000% bedre - til tross for at han kan ha litt lett for å få "vondt i viljen" er han en skikkelig god pappa, såpass at Jr. har blitt skikkelig pappagutt om dagen! [;)]

ORIGINAL: pustle

ORIGINAL: Gartner

Jeg er nok av de heldige der bf faktisk tar seg sammen. Her har det ikke vært noe tull i det siste, og han har henne mer enn det som står i avtalen. Han har henne hver gang dersom han ikke har en skikkelig gylding grunn ( undersøkelser på sykehuset pga prolaps). I dag tidlig sendte han meld om at han var syk, men dersom det var greit for meg (redd for å smitte henne) så ville han ha henne. han kom faktisk og hentet henne og.

Lykke til. Håper det ordner seg. Bf måtte ordne meklingsmøte selv for å få samvær. Da gikk det fort å få orden på det...

Her fikk han også valget; skjerp deg eller la det vær! Fyren trengte to døgn på å tenke seg om....[8|] Og har det blitt bedre...? Nehj...[&o]

Snakket med han istad, og gud hjelpe meg for noe ansvarsfraskrivelse[:(]
Blir så oppgitt, frustrert og lei meg[:(] eneste jeg har i tankene er jo den lille jenta mi som stadig oftere er lei seg og savner pappa[:(] greit at skuffelser er en del av livet, men foreldre skal jo liksom være en trygg base da!! Åååå!! De fortjener virkelig ikke dette!!
rett før jeg blir politiker for å lage nye lover mot håpløse fedre![:(]

Back
Topp