I dag er det legen

Linda31

Forumet er livet
Nå har jeg holdt meg i ro i to dager, men allikevel gjør ræva så vondt at jeg klikker snart [:@] Det er nok bekkenløsning igjen, fikk det i uke 13 med sønnen min.. Fader fader.. Ingen behandling hjalp, ble bare verre av det.. Så jeg ser virkelig ikke lys i tunnelen denne gangen heller... GAAAAAH

Nei uff stakkar deg!!!!! Synes virkelig synd på deg!

Hva skjer evt. da? Aktiv sykemelding?

ORIGINAL: Grete71

Nei uff stakkar deg!!!!! Synes virkelig synd på deg!

Hva skjer evt. da? Aktiv sykemelding?
Ble sykemeldt resten av svangerskapet sist.. Problemet med jobb er at det er mye gåing og ståing.. På et hardt tregulv, og det er virkelig ikke å anbefale.. Har et håp at jeg kan jobbe, men legen min er streng på det området med meg.. Sliter med slitasje fra hofte og ned til beinet fra før så er ikke akkurat så veldig gunstig med jobbing..

Fytti så kjedelig!!!!!! JEG hadde blitt sprø skulle jeg gått hjemme resten av svangerskapet!!! [&:]

Jeg var ganske langt nede en periode sist jah.. Men sneik til meg litt jobbing og endte opp på krykker.. Så skal lytte til kroppen denne gangen [8D] Dagene blei utrolig lange, men hadde tre venninner som gikk hjemme så jeg hadde takk gud dem [:D]

lykke til hos legen :)

Uff synes skikkelig synd på deg. Det er som du selv sier viktigst at du lytter til kroppen. Håper det går bra hos legen og at, dersom du blir heltidssykemeldt, har noen du kan "leke" litt med i blant så ikke du går fullstendig på veggen.

Back
Topp