I dag er det bittelille julaften

lenemor

Forumet er livet
Og jeg er ganske så stressa kjenner jeg... her gjenstår plutselig en del vasking (ja, det baller på seg, nå må badene også tas, i tillegg til generell vask over alt og gulvvask). Jeg mangler fremdeles gaver til G, og jeg har igjen mathandling. Jeg får ta meg en tur ut og handle etterpå... i dag skulle jeg ønske butikkene åpna klokka åtte!

Johanna og August skal på nissefest i barnehagen i dag, så de er klare i nissekostymene sine (vel, August har bare lue, og rød og grå body og rød strømpebukse - han nekter nemlig å ha på nissekostymet sitt)... gleder seg veldig. Jeg skal på senvakt i dag, og skal prøve å komme i rute med alt før jeg drar på jobb i kveld
 
god morgen.... :)

nå er jeg hjemme fra legen. bt mitt var sunket.. hurra!! så nå kan jeg gå en rolig jul i møte uten ekstra kontroller. hurra!! :) men.. pulsen ligger fortsatt på 110 eller noe.. så den er jo skyhøy.. men det ekke noe å gjøre med det!

jentene her i huset er på julebord i bhg. så de møtte opp i finstasen... julie var litt sur siden vi ikke hadde penkjole med lommer.. men godtok det tilslutt.. hun er nemlig besatt av lommer... så vi har en liten case her når det gjelder klær... siden vi har ekstremt mye kjoler etter malin.. og minimalt med bukser.. :P men hun kommer vel over det etterhvert!

i dag skal jeg se om jeg finner noe julepynt her.. så må vi få satt treet inn i stua.. slik at vi får pynta det i morgen. det blir stas. :) utover dette skal jeg bare ta det med ro
 
håper du rekker alt du skal lenemor.. måtte avslutte innlegget i stad da det plutselig bare kom masse tegn her.. ny data.. og jeg har meget liten innsikt i den tekniske verden.... :P så da restarta jeg.. det pleier å funke... :)

ønsker alle sammen en fantastisk dag! :)
 
Kom hjem til vasket hus igår. Herlig. Har tatt en liten handlerunde, og nå holder jeg På med konfekt. Eller har ammepause. Skal sette onkel igang med juletreslysene etterhvert og farmor lager middag idag. Skalnogsånkrydre ribben. Har god kontroll på det meste!
 
Skjedde noe rart da jeg holdt på i dag også, så jeg har to innlegg, og det ene har jeg ikke laget, det skjedde plutselig da jeg drev og skrev overskriften.

Jeg har fått levert ungene i barnehagen - og hjem igjen og hentet dressen til Johanna som lå igjen i gangen, før jeg kom meg i butikkene. Gaute får nå en dyr og fin barbermaskin som han ønsker seg, jeg har kjøpt litt juletrepynt på Skeidar, vært på Plantasjen og kjøpt et par planter i potte, Og så har jeg fått tømt kontoen min på matbutikken, men nå er frukt, brød, brus, pålegg, julestrømpefyll og det meste på plass, og jeg er strående fornøyd!!

Nå er det litt lunsj, så skal jeg ta en rask runde på badene før jeg drar på jobb.

Får se om G og jeg får inn juletreet når jeg kommer hjem fra jobb i kveld - om han ikke har lagt seg da...
 
God torsdag jenter.
I dag har det vært julefrokost i barnehagen, men ble bare pappaen og chr som fikk med seg det. Litte søvn på meg i natt. og super kvalm. Huff litt lei kjenner jeg.
Heldigvis er vi så og si ferdig til jul. K har igjen å rydde stua og sette opp treet og hente blomster jeg har bestilt til besteforeldre. Så kan jula komme og Sigurd hvis han ønsker det.
Har begynt med takvis smerter i ryggen de siste dagene så mistenker at han kommer snart.

Ønsker alle en fin bittelille julaften og håper juleroen senker seg hos dere. 
 
Åh, så spennende, Fru!!! Har du vurdert modningsakupunktur??
 
Nesten litt for spennende for deg, Silje. Det er nok viktig at du hviler deg så godt du kan så du har krefter igjen når du plutselig trenger dem....
 


lenemor skrev:
Åh, så spennende, Fru!!! Har du vurdert modningsakupunktur??



Har tenkt på det lene med så synnes jeg det er litt tidlig siden jeg er bare i uke 34 enda. Men skal på ahus til tirsdagen og hvis det fortsetter sånn og ikke sigurd har kommet før så skal jeg høre at de kan sette det eller sjekke om jeg begynner å bli moden.
 


Olive76 skrev:
Nesten litt for spennende for deg, Silje. Det er nok viktig at du hviler deg så godt du kan så du har krefter igjen når du plutselig trenger dem....



Ja kansje det blir julaften barn her også :-)
 
nå er mannen på vei hjem.. er vel snart i bhg tenker jeg, så jeg får egentlig ta å starte på middagen.. men først skrive litt her. driver og pakker inn disse nissegavene... mangler noen flaxlodd som nissen skal gi til pappa.. men når m kommer hjem nå så har han ferie.. så det tenker jeg vi tar i morgen.. :) orker ikke stresse i dag.. er virkelig ikke i form. kynnere, kvalm, høy puls, og ånn feberfølelse i hele kroppen. kjedelig.. men...... sånn går no dagan! :P

driver og funderer litt på hva jeg skal fylle strømpene med til jentene på julaften... det må i hus.. men jeg vet ikke hva vi skal fylle de med. kan ikke fylle de med alt for mye snop heller.. så jeg må finne på noe lurt. lyst på noen smågaver... men.... føler liksom alt er brukt opp under treet. men de trenger strengt talt ikke så mye.. er jo mest den følelsen av å få denne strømpa kanskje som er stas. de skal iallfall få dagens adventspakke i den.. og for malin sin del blir det en bok med hvor er willy.. så har hun noe å lete etter på dagen.. så kanskje tida går fort.. iallfall frem til mamma og pappa kommer i to tida.. :P julie vet jeg ikke helt hva vi skal fikse til.. :P men vi finner nok på noe... men dersom noen har noen tips... såå hyl ut!

deilig å logge seg på i dag forresten å se at det var 9 svar i denne tråden.. herlig jenter!! :)

i kveld skal jeg skravle litt med naboen tror jeg.. det blir koselig!

nei.. nå får jeg få rumpa opp av denne stolen.. prekast!
 
Julestrømpene her fylles med en pakke smil til hver, en pakke gullfisk til hver, et julehefte hver, en klementin hver, og hver sin "kjeft" (juicebeger). G får en japp, en pakke vingummi og et julehefte, samt en kaffekapsel, og jeg får en pakke nonstop (melkesjokolade), et hefte og en kaffekapsel
 
Back
Topp