I dag er det akkurat 2 måneder igjen til termin

Frk.85

Forelsket i forumet
I dag er det akkurat to måneder igjen til termin, hvor har tiden blitt av sier nå jeg bare. Plutselig sitter vi her med nurket vårt og en helt ny hverdag.

Så spennende! Nå er det siste innspurt, og erfaringen sier at de neste ukene flyr avgårde. Nå er det jo snart jul også, så tror disse ukene plutselig bare er borte, og vips så kommer riene ;)

Ja det er så rart å tenke på, er ferdig med alle julegavene omtrent, så har bare igjen litt baking til jul. Tenkte også å bake litt gjærbakst å hive i fryseren. Jobber fortsatt enda, men skal kaste inn håndkle snart for begynner å bli sliten.

Det er så kort tid igjen!! Jeg blir litt stressa, men jeg har ingenting å stresse for :) Jeg er så godt som ferdig med julegavene og adventskalender, huset blir vasket til jul og alt er egentlig i rute. Jeg har 50 dager igjen til termin i dag!

I dag har jeg 22 dager til ferie!! Og etterpå går jeg rett i permisjon.. Begynner å stresse litt på jobb for å bli ferdig med alt jeg skulle ha gjort før jeg blir borte i et år.. Men om det blir litt overtid gjør egentlig ikke noe, da får jeg bare ta avspassering frem mot permisjonen så den varer litt lengre;)

Jeg har fått med meg mannen ut av huset for å kjøpe julegaver, så mangler bare noen få gaver igjen. Det er så deilig. Adventskalenderen til sønnen min er også ferdig kjøpt inn til. Nå gjenstår det bare for oss å kjøpe bilsete, så er alt klart:) Fant en brukt lekegrind er på nettet til billig penge, så ingen ting skal mangle her i huset. Alt skal være klart før juletia begynner. Skal kose meg med pepperkakebaking, gløgg og familiekos <3 ikke no babystress da nei.

Ja tiden den flyr! Her er det rundt 1 mnd igjen :O

Back
Topp