I dag er det 6 ukers kontroll ;)

Seksukerskontroll? Min lille er snart 13 uker, merkelig hvor fort tiden går.. :(

Det har vi vært på også! :) Og min er 10 uker:p fikk time til vaksine da han er litt over 4mnd...

Så spennende:) vi skal på 3 mnd kontroll på torsdag:) Er super spent på hvor lang han har blitt. Vekten har vi sånn nogen lunde kontroll på:)

Hvordan gikk det? :)
Vi skal på tre mnd kontroll neste uke vi :o

Vi har ikke fått 6 ukers kontroll ikke før i dag. Lille ble sjekket av legen samme undersøkelse før lille reiste fra sykehuset.
Alt gikk bra jippiiiii! Vokser som hun skal :-) etter lege undersøkelse så hadde Jeg samtale med HS samtale om hvordan Jeg har det, hvordan er livet, osv. Jeg var fornøyd med både lege undersøkelse og min samtale med hs. Alt er bra :-)

Ja samme med oss ;)

Vi var til legesjekk og traff en hyggelig lege. Alt var bra med Isak ;)

Og så hadde han gått opp til 5460 g og 60 cm ;) Supert :)

Snakka litt ang søsken og sjalusi og forhold til søster, og fikk gode råd fra HS ang div ting.

Vi har vært på tremåneders kontroll med vaksine vi. :o
Det skal vi imorgen... :confused:
Ble det noen reaksjon på vaksina? Får de en eller en i hvert lår? Gruer meg så.., så vondt i mammahjertet.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det skal vi imorgen... :confused:
Ble det noen reaksjon på vaksina? Får de en eller en i hvert lår? Gruer meg så.., så vondt i mammahjertet.....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Mine var litt survete i noen dager etterpå. Men mine var det i forveien også pga de er forkjølet. Så de ble bare litt mer survete. Hehe. Ellers liten reaksjon. Men vi hadde paraceth i beredskap. :) en i hvert lår ja :( stakkar babyene våre.

Back
Topp