I dag er det 30 uker!

*Budeia*

Forelsket i forumet
I dag e det 30 uker!Bære 10 uke igjen.Får av og tell litt panikkangst.Fordi dagan går så fort at e klar ikke å hæng me i svingan.Åg e synes magen væks lite.hmmm.ser ikke ut som en ordentlig gravid mage.*snufs*E bære en hengemage.Kain bruk deinn som hengekøya snart.(men så hadd e jo da litt mage før e blei gravid)jaja alle kain ikke være likedan..
Ha en fin dag alle augustmammaer!

ja nå går dagene unna [:D] rart at det plutselig skal gå så fort mot slutten, men det er litt deilig og. Gratulerer med dine 30 uker![:D]

Tiden går fort!
Det føles bare som et par dager siden jeg tenkte "jippi - 30 uker... endelig i den siste fjerdedelen..."
Og i dag er jeg plutselig i uke 34! 4 uker har gått allerede etter det! Du skal se at de siste 10 ukene bare flyr for deg!
Kos deg!

Ja dagan de går fort!Alle mager kan jo ikke være like, så jaja shit la gå. e har den magen e har!
Det e litt rart å tenk på at det ligg en litn baby inni magen:)Begynner vel å bli litt utålmodig nu.Vil se kordan babyen ser ut!

gratulerer med 30 uker!!! nå er det ikke lenge til du får nurket ditt i armene!!! ukene bare flyr..syns ikke det er lenge siden jeg gleda meg til å pasere 20 uker jeg.. og nå er jeg i uke 31..... nesten litt skumelt[:D]

Back
Topp