I dag er dagen.

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
I dag skal vi få hilse på mageboeren. På dulteren vår. Det er spennende men også skummelt. Tankene om at noe kan være galt melder seg alltid før en ultralydundersøkelse. Sjansene for at noe er galt er langt mindre enn at alt er som det skal. Men allikevel.... Mammahjernen fungerer sånn. Mannen er overhode ikke bekymret. Sier han da.

Og hvis alt er som det skal og huleboeren har det bra så kanskje vi til og med får muligheten til å vite vi får en en sønn til eller en datter til! Det er nesten litt viktig for meg for jeg ble så overrumplet av denne gravidteten at jeg trenger å kunne knytte meg til den lille på alle mulige måter. Og jeg vet av erfaring at det er lettere når jeg kan si han/hun og kanskje til og med begynne å prøvesmake litt på navn.

Timen er ikke før 14.15, så jeg har en hel arbeidsdag foran meg først. Det går nok fort.

Lynn87 skal også i dag ifølge UL-listen! Lykke til Lynn! Jeg krysser fingrene for at vi begge går ut av undersøkelsesrommet med et forelsket smil rundt munnen!

Ja jeg skal :) kl 13 :)

Samme som deg, er supert spent, med en super rolig gubbe. Men han gleder seg også. Krysser fingrene for at vi får vite hva det er :) og alt står bra til med lille babyen :)

Lykke til du også :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er du 14+4 uker og får ordinær ultralyd allerede nå? Eller får du en litt senere også i tifelle de ikke ser alt i dag? :)

Ja, blir kjempespennende!

Lykke til!! Blir spennende å høre rapport. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er du 14+4 uker og får ordinær ultralyd allerede nå? Eller får du en litt senere også i tifelle de ikke ser alt i dag? :)

Ja, blir kjempespennende!

Ja min lege vil vist ha tidlig ultralyd, jeg spurte henne om det ikke var tidlig om det var en feil. Men hennes pasienter får vist tidlig.
Men ja jeg må jo få en ny om de ikke ser alt de vil. Så skal jeg også til privat på det gule huset. Hu er så fantastisk hu som driver det at jeg drar nok dit for både vanlig og 3D ultralyd. Hu har mye bedre utstyr og får mye bedre bilder.

Sent from my iPad using BV Forum

lykke til, til dere begge <3

Jeg skal også i dag. Er vår 5.ultralyd siden vi får tett oppfølging på 2 sykehus grunnet et spesielt og risikabelt tvillingsvangerskap. Men i dag er det den ordinære ultralyder, så er jo litt stas. Men som vanlig er jeg sinnsykt nervøs og føler meg som et nervevrAk.. Men går sikkert fint lykke til til dere andre som skal hilse på bebissene i dag

Lykke til, går sikkert helt fint :) Er nervøs selv jeg, skal på ordinær ultralyd i starten på desember. Men er vel alltid noe å bekymre seg for. Etter ultralyden er det bekymring for fødsel og om ungen får skader underveis, og etter fødsel blir det bekymring rundt krybbedød. Bah. Er vel bare å stenge det ute, ingen vits i å bekymre seg unødig, for de aller fleste går jo alt finfint :hug007

Lykke til alle dere heldige damer som skal på ultralyd idag :) Håper jeg får lese noen oppdateringer etterpå? Spennende å lese om deres ultralyder, da jeg selv ikke skal på oul før i slutten av desember :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal oppdatere ja Vimsii! :)

Takk jenter! Det jo går bra med de aller aller fleste! Så vi får satse på at det betyr alle sammen her inne :)

Alt bra :-) men dama hadde nytt utstyr som hu ikke hadde prøvd før så hu gadd ikke prøve å se kjønn en gang. Så fikk ny time om tre uker. Termin stemte foreløpig bra :-) men frisk å fin sprellende baby :-)

1385559981297.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp