I dag er dagen!

Engi89

Glad i forumet
Endelig er det vår tur til å dra på ul! :) Superspent!!! Legger inn senere hvordan det gikk :)

Åååååå så spennende, jeg er super misunnelig. Jeg skal ikke ha UL før 6.oktober!!!
Masse lykke til idag !!!

Masse lykke til, gleder meg til oppdatering :D

Om nøyaktig 7 dager ligger jeg på benken og ser min lille på skjermen <3

Masse lykke til :) En uke igjen til jeg skal på min ul nr 2 også :)

Lykke til. Jeg skal i morgen kl 12. Har nedtelling her jeg sitter. Jeg er så spent på  å se den lille.

Lykke til. Skal på UL om 6 dager og jeg bare teller ned!!

Masse lykke til

lykke lykke til :)

vil du vite kjønnet??
eg skal i morra tidlig! *Alle hjerter gleder seg!*

Mamma2012 skrev:
Endelig er det vår tur til å dra på ul! :) Superspent!!! Legger inn senere hvordan det gikk :)

Da var vi ferdig! Alt så bra ut, frisk og fin! Den lå oppned og med fjeset mot ryggen min, med armene foran, så var helt umulig å få sett ansiktet, men vi så masse ryggrad ihvertfall :) Da vi spurte om kjønnet, sa hun at det var litt vanskelig å se, men etter litt studering mente hun at det måtte være en liten prins! Det var det vi trodde også ;) Så nå har vi noen bilder å kikke på, og vet at den lille har det bare bra <3 Hun sa også at grunnen til at jeg ikke kjenner spark ennå, er fordi morkaken ligger på framsiden av livmora (mot magen), så den fungerer som en støtdemper når babyen sparker. Så jeg får bare være tålmodig, men nå vet jeg iallfall grunnen! :)
Masse lykke til til alle dere som snart skal få se de små spirene deres!!

gratulerer med vel overstått UL. godt å vite at det står bra til med den lille i magen :)
gleder meg veldig til vi skal om 8 dager! :)

Back
Topp