I dag eller morra? *oppdatert!*

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
Kjøpte en test istad, som ikke er strimmel, men sånn cb(?) med ukeindekator..(eller hvordan det skrives:p) Ta den senere i dag, eller ville dere ventet til i morra(morgenurin)?

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg tatt den, og det står GRAVID 1-2 lysende mot meg, så NÅ tør jeg endelig tro på det,hahaha HAPPY! nå gjelder det bare at den klorer seg fast altså! (har ikke hatt SA før, men vet jo aldri)

åååh,jeg vet.. men den ligger der å frister meg :p haha.... får vel det da

Jafseslafsaslappfis skrev:
åååh,jeg vet.. men den ligger der å frister meg :p haha.... får vel det da

i know!! kjenner følelsen utrolig godt... er en evighet å vente til imorgen tidlig! Men urinen er best konsentrert da

Jeg hadde også kjøpt en vanlig en som jeg kunne tatt i kveld, og en digital til i morgen:P

MissWixen skrev:
Jeg hadde også kjøpt en vanlig en som jeg kunne tatt i kveld, og en digital til i morgen:P

vanlige har jeg...de strimmel testene altså! bestillte fra billige-tester.no for en tid tilbake, så er 20 stk eller noe.. tok 2 i går, og 1 i dag tidlig.. alle svak positive

MissWixen skrev:
Jeg ville nok ha ventet med digitale til i morgen da ja :)

Ja, går fort til i morgen bare man sovner

Vent til i morgen. Så har du størst sjanse for at det slår ut. Kjedelig å svi av 170 kr hvis resultatet blir usikkert.

Krica skrev:
Vent til i morgen. Så har du størst sjanse for at det slår ut. Kjedelig å svi av 170 kr hvis resultatet blir usikkert.

jaaa.....sant! 179,- faktisk

Jeg sier som Maria Haukås Storeng så klokt en gang sa i Grand Prix:
"Hold on, be strong" -og vent til i morgen emoticon

hehe,ja! i gonna be strong :p natta? skal du legge deg misswixen? hihihih

Nei du skal, så går tiden fortere, hehe:P Men kan sikkert legge meg jeg og, kjenner jeg er trøøøøøøtt...:)

MissWixen skrev:

Nei du skal, så går tiden fortere, hehe:P Men kan sikkert legge meg jeg og, kjenner jeg er trøøøøøøtt...:)

haha, ja skjønte det :p blir nok ikke sent på meg i dag heller... gleder meg til i morgen på mange måter, deilig julefrokost i morra på skolen:p

MissWixen skrev:

haha, ja skjønte det :p blir nok ikke sent på meg i dag heller... gleder meg til i morgen på mange måter, deilig julefrokost i morra på skolen:p

Ååååh det er alltid så kooooselig:D Må kose deg på dte, og oppdatere oss i morgen:)))

MissWixen skrev:

MissWixen skrev:

Ååååh det er alltid så kooooselig:D Må kose deg på dte, og oppdatere oss i morgen:)))

ja, det skal jeg gjøre!!

dytter litt

Back
Topp