*tine* Gift med forumet 14 Mar 2010 #1 Her laver snøen ned, så det skal bli interessangt, sitter i ullundertøy allerede ;) Har barnevakt til begge barna i kveld. GLEDER MEG!
Her laver snøen ned, så det skal bli interessangt, sitter i ullundertøy allerede ;) Har barnevakt til begge barna i kveld. GLEDER MEG!
*tine* Gift med forumet 14 Mar 2010 #3 ORIGINAL: gullungene ja blir sååå spennende :) hvilken kamp skal du på?? jeg skal på kamp i morra.. :) gleder meg sinnsykt mye:) aafk - lsk :)
ORIGINAL: gullungene ja blir sååå spennende :) hvilken kamp skal du på?? jeg skal på kamp i morra.. :) gleder meg sinnsykt mye:) aafk - lsk :)
Sympatia Forelsket i forumet 14 Mar 2010 #4 ORIGINAL: *tine* ORIGINAL: gullungene ja blir sååå spennende :) hvilken kamp skal du på?? jeg skal på kamp i morra.. :) gleder meg sinnsykt mye:) aafk - lsk :) HEIA AAFK!!!!!!! [:D]
ORIGINAL: *tine* ORIGINAL: gullungene ja blir sååå spennende :) hvilken kamp skal du på?? jeg skal på kamp i morra.. :) gleder meg sinnsykt mye:) aafk - lsk :) HEIA AAFK!!!!!!! [:D]
K kamskjell Forelsket i forumet 14 Mar 2010 #5 forvillet meg inn her.. er jo ingen fotballfan[8|] men kos dere![:D]
*tine* Gift med forumet 14 Mar 2010 #6 ORIGINAL: gullungene I den kampen heier jeg oxo på Aafk gitt :) hater fugledritten fra lsk Vi tar imot all støtte vi kan få! Må kle meg godt i dag, det har snødd helt sinnsykt masse!
ORIGINAL: gullungene I den kampen heier jeg oxo på Aafk gitt :) hater fugledritten fra lsk Vi tar imot all støtte vi kan få! Må kle meg godt i dag, det har snødd helt sinnsykt masse!