Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er fryktelig trist for disse barna som blir sendt ut. Men dette er også foreldrenes ansvar, de har oppholdt seg i landet vårt ulovlig og har fått avslag på avslag. Vi kan ikke ha det slik at du kan komme til Norge føde ett barn å få automatisk opphold i landet vårt. Jeg synes kanskje at de kunne latt disse barna bli forså å tvangsende folk tidligere ut etter ett avslag. Slik at ingen barn opplever noe så dramatisk. Men til syvende og sist er det foreldrene som har ansvaret for disse stakkars barna som faktisk lider nå:(søteste skrev:
Reka, om de var her ulovlig da barnet begynte på skolen, hadde ikke barnet fått startet på skolen ;)*Meya* skrev:
Jeg synes det er fryktelig trist for disse barna som blir sendt ut. Men dette er også foreldrenes ansvar, de har oppholdt seg i landet vårt ulovlig og har fått avslag på avslag. Vi kan ikke ha det slik at du kan komme til Norge føde ett barn å få automatisk opphold i landet vårt. Jeg synes kanskje at de kunne latt disse barna bli forså å tvangsende folk tidligere ut etter ett avslag. Slik at ingen barn opplever noe så dramatisk. Men til syvende og sist er det foreldrene som har ansvaret for disse stakkars barna som faktisk lider nå:(søteste skrev:
IsThaBeth skrev:Jeg synes det er fryktelig trist for disse barna som blir sendt ut. Men dette er også foreldrenes ansvar, de har oppholdt seg i landet vårt ulovlig og har fått avslag på avslag. Vi kan ikke ha det slik at du kan komme til Norge føde ett barn å få automatisk opphold i landet vårt. Jeg synes kanskje at de kunne latt disse barna bli forså å tvangsende folk tidligere ut etter ett avslag. Slik at ingen barn opplever noe så dramatisk. Men til syvende og sist er det foreldrene som har ansvaret for disse stakkars barna som faktisk lider nå:(søteste skrev:
Slik jeg har forstått det kom avslaget til denne familien forrige fredag.