I dag blir en travel dag!

Cathygirl

Forumet er livet
Sitter nå i sofaen og slapper av litt før dagen starter her!
Fra kl 10 braker d løs!! Da ska vi til ernæringsfysiolog og snakke om AH. Vi hadde en kostregistrering på snuppa i forrige uke så vi ska snakke om d da.
kl11 ska eg på UL[:D] pga AH som har CF fikk vi tilbud om å bli fulgt opp på ul gjennom sv.skapet og d takket jeg såklart ja til[;)] blir hovedsaklig til at de ser at alt står bra til i tarmene til knerten siden ah var førdt med meconium ileus (veldig seigt bek som ikke kom ut så hun ble operert)
Etter d ska eg hente min mor og vi ska til åsane i en garnbutikk der[:D] jippi!!! eg ska kjøpe garn til både snuppa og knerten[;)] har så lyst å strikke noe til de begge, men nå e d snuppa sin tur siden eg alt har strikket et hentesett til knerten[:)] blir sikkert til at vi tar oss en lunsj også før vi reiser hjem igjen.
Vel hjemme igjen må jeg lage middag (hjemmelaget fiskegrateng)
kl19 skal vi på foreldremøte så min søster ska passe snuppa. På foreldremøtet ska vi snakke om AH og hennes sykdom så de andre foreldrene får en forståelse for hvorfor AH e anderledes og hvor viktig d e at de holder barn hjemme om de e syk (da spes med bakterieinfeksjoner)
Når d e over så e d hjem og slenge seg på sofaen litt før jeg kryper til sengs!

Blir en travel dag så håper bekkenet følger med meg hele veien!!!

Bare en ting til!!
Vi e jo på boligjakt og var på visning på et rekkehus som vi var skikkelig interessert i!!! kom på privat visning for vi ville se om vi sku by på et annet hus, men d andre huset var ikke interessant lenger etter vi fikk komme der og se!
Felles visning e ikke før neste uke, men vi la inn bud likevel med frist til i dag! (de selger d privat så da gjelder ikke reglene som e når en melger e involvert)
De avslo budet desverre for de ville gjerne ha visningen[:'(] Men vi byr igjen vi når visningen kommer!!! Men min mann sa at om interessen ikke var så stor så kommer ikke vi å by så høyt da. vi ba 50000kr over prisantydning! Vil egentlig by prisantydningen eller litt under! Men vi vil virkelig ha dette huset vi!! E totalrenovert så e ingenting som må gjøres med d! E bare å flytte rett inn!!
jaja... vi får se! d blir vårt om d e ment at vi ska ha d[;)]

Back
Topp