i dag blir en lang dag (laang)

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg er så sint å lei meg at jeg rister!! Kvelden i går begynte med en overtrøtt gutt allerede i 5 tiden, han var klar til sengs kl 7 men han krangla helt til kl 9 før han endelig tok kvelden. Han har vært mye syk i d siste og det har resultert i at han sover i vår seng [&:] Før har jeg kunnet båret han over men nå våkner han å hyler (å har ikke energi til å krangle) eller så kommer han over i løpet av natten. Dermed enda dåligere nattesøvn for meg![&o] Så i tillegg var det mornings her kl 6.
Jeg er så utrolig sliten å har mest lyst å grine![:(] Mannen er flink med Jonas når han er hjemme, men han er MYE på jobb, å siden jeg kan sove i uka på dagen synes han at han skal få sove i helga. Er enig i det altså. Men at jeg sover dårlig om natten virker ikke som han forstår[&o]
I tilegg prøver jeg å få hjelp til å "oppdra" Jonas med sovinga igjen, men han synes det er så deilig å ha han der for han sover som en stein uansett, så da ender det opp med at han blir liggende. I tillegg i går kveld når han krangla sånn sa han etter kanskje 10 min "kan du ta han nå før jeg ender opp med å gi han juling"! Han hadde jo aldri gidd han det altså men han ble så lei[8|]
Hvordan i helsikken skal det gå når vi får to stykker???????????[:(][:(][:(] som JEG må oppdra? for det er sånn det føles til tider, han får kosen og jeg resten [&o]
Samtidig så klarer jeg ikke å se at jeg har så lite energi pga graviditeten ? Er det virkelig en "unskyldning?"

Hmm. Er ikke alltid lett nei. Syns det var stygt sagt av mannen at han sku jule ungen (selv om han ikke mente det).[8|][&o] Selv om han har jobb så er dere to foreldre. Greit at du tar mest, men alt!? Syns han kunne trødd til. Er jo ofte om nettene man blir sprø og trenger hjelp. Håper det ordner seg før babyen kommer[:)][;)]

Huff.. Forstår deg godt. Er ikke noe kjekt å føle seg oversett!! [:(] Du får bare sette ned foten og gi beskjed om at han får bidra litt ekstra nå som du får høygravid! [:D] Kjenner eg blir så provosert når ikke folk kan forstå at ett svangerskap er ganske så tøft!! [:@][:@]

Vet han hvordan du føler det? ta det opp en gang for alle. De trenger å få det inn med teskje noen ganger.

Back
Topp