I dag blir det shopping :D

Baby#3

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Desemberskattene 2014
Har sparket meg selv bak, og bestemt meg for å få unna det meste. ( så jeg ikke plutselig sitter her med en liten en, og ingen utstyr :P )
Så i dag skal jeg kjøpe vogn, seng, stellebord, bilsete og litt klær. Shopping er alltid gøy :D

Har sparket meg selv bak, og bestemt meg for å få unna det meste. ( så jeg ikke plutselig sitter her med en liten en, og ingen utstyr :p )
Så i dag skal jeg kjøpe vogn, seng, stellebord, bilsete og litt klær. Shopping er alltid gøy :D

Åhh, kjekt da<3

Det er vel på tide ja:P høhø

Håper du har litt klart i tankene over hva du ønsker før du reiser ut på shopping da...mye å velge i:P

Åhh, kjekt da<3

Det er vel på tide ja:P høhø

Håper du har litt klart i tankene over hva du ønsker før du reiser ut på shopping da...mye å velge i:P
Ja, jeg har alt planlagt, så det går nok fort :P
Tror faktisk alt var ferdig planlagt lenge før jeg ble gravid hehe ;)

Kos deg på baby shopping :D Vi har alle de store tingene fra tidligere, men jeg må snart få ut fingern for å kjøpe alt av klær og andre ting den lille trenger :p

Så gøy :D kos deg :)

Så gøy! Her trenger jeg ikke å kjøpe inn så mye, og det er litt kjedelig :P

Så gøy :) Her er det meste i boks etter de andre to, men trenger noen småting så må snart komme meg til byn jeg også, venter bare på lønningen :P

Da er det meste i box, mangler bare seng (takket være kaos på IKEA)
Også mangler jeg klær da.
Vogna var de ca 6 uker leverings tid på, så det var godt jeg ikke venta lenger med å bestille ;)
Men tips til dere som skal ha maxi cosi sete med base, du får det hos Torshov bilrekvisita til 2400,- det er 1100,- billigere enn hos feks barnas hus ;)

Back
Topp