I dag blir den store ryddedagen!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Pga MYE jobb og reising hele høsten har huset fått minimum av pleie. I morgen kommer julegjestene på besøk, så i dag blir den store rydde/vaske dagen!

I tillegg skal lillebror få nytt rom (alt inni skal ut og erstattes med noe nytt).

Må ta det i etapper slik at bekkenet ikke takker for seg.

Så flink du er. Ohh eg sko ha få gjort lite selv till mina gjæster kommer om 1 uke. Men idag er eg så trøtt sova å sova hela dagen.

Burde tatt ett skippertak her og.. Minste jenta sitter og ser på ipaden og eg har sittet i stolen og spist twist hele dagen :p orker ikkje og begynne :p og det trengst både rydding og vasking :p håper det ordner seg selv vis eg venter lenge nokk :p hahah

Så flink du er! Og så stas for lillebror å få nytt rom :D

Her er det også vært minimalt med pleie av leiligheten, men bekkenet har ikke latt meg endre på det heller. Men jeg så på at mannen vasket badet for et par dager siden da :p hehe

Her har mannen rydda og tatt julevasken på hele huset idag. :) Jeg ble benksatt pga bekkenet og ryggen. :p

Her har mannen rydda og tatt julevasken på hele huset idag. :) Jeg ble benksatt pga bekkenet og ryggen. :p
aktivitet er bra, du må bare unngå å gjøre enkle ting.

- Gjesterommet (som også er den eneste "boden" vi har) er nå ryddet og støvtørket. Gjenstår at mannen rer senga.
- Leikerommet er ryddet(ungene) og tørket støv. Mennen må vaske gulvet.
- Rommet til lillebror er tømt og nå snekrer mannen senga. Jeg tar hvil nr 2 for dagen☺

aktivitet er bra, du må bare unngå å gjøre enkle ting.

- Gjesterommet (som også er den eneste "boden" vi har) er nå ryddet og støvtørket. Gjenstår at mannen rer senga.
- Leikerommet er ryddet(ungene) og tørket støv. Mennen må vaske gulvet.
- Rommet til lillebror er tømt og nå snekrer mannen senga. Jeg tar hvil nr 2 for dagen☺
Jeg blir helt ødelagt av rydding, opp og ned trappene (hus over tre plan) og bøy opp og ned...så det skal veldig lite rydding/husvask til før jeg har vondt resten av dagen og natta. :oops: Ble baking på meg mens mannen vaska...men litt rydding måtte jeg gjøre, ungen har så sinnsykt mye leker, helt vilt, så jeg har stortert og pakka vekk masse. Så kan vi heller ta fram etter jul dersom hun savner noe.

Jeg blir helt ødelagt av rydding, opp og ned trappene (hus over tre plan) og bøy opp og ned...så det skal veldig lite rydding/husvask til før jeg har vondt resten av dagen og natta. :oops: Ble baking på meg mens mannen vaska...men litt rydding måtte jeg gjøre, ungen har så sinnsykt mye leker, helt vilt, så jeg har stortert og pakka vekk masse. Så kan vi heller ta fram etter jul dersom hun savner noe.
min erfaring er at du kan fjerne nesten alt, så lenge de ikke ser det!

min erfaring er at du kan fjerne nesten alt, så lenge de ikke ser det!
Ja, det er helt utrolig :eek: nesten tragisk den overfloden det blir av leker, og enda har vi bare en.
Hun leker egentlig kun med Playmo, dukkevogna, doktorsaker og lekekjøkkenet. Resten tror jeg fint vi kunne gitt bort uten at hun ville savnet det. :confused:

Back
Topp