I dag ble jeg avslørt...

Carla82

Gift med forumet
Var hos mamma og pappa å spiste middag...og hun hadde laget en blodig biff![:D] Så jeg måtte si at jeg måtte ha den gjennomstekt...Så der ble jeg avslørt gitt[8D] Men de ble veldig glade da[:)] Tviler på at jeg hadde klart å holde det særlig lenge for meg selv uansett da.. Problemet er at mamma skravler noe Vanvittig, så jeg Håper hun klarer å holde tett!!!

hehehe ikke lett å holde det tett når en blir avslørt på den måten nei.
håper bare mamman din klarer å holde hemmeligheten litt til. til du vil det skal komme ut ihvertfall. men det er nok ikje like lett for besteforeldre som er i babyrus igjen. hehe

jeg skal i bryllup neste helg og mine venner er vant til å se meg drikke drinker,så det blir ganske lett,siden det ikke er noe problem å mikse noe alkoholfritt som ser ut som en deilig drink! [:D] må bare passe på at ingen ser at det ikke kommer sprit i! [:D]  skal også i bryllup 12 august og da blir det samme drinke-trikset! [:)]  helga 18-19 august skal vi på stor tur med jobben som jeg er hovedarrangør på og da kommer jeg til å si det til alle kollegaene mine. da er det ett par dager til 12 uker og tipper jeg har fått litt mage og til da! [:D] 

Hehe, ja det er vel noen slike situasjoner man må snakke seg utav før man er klar for å slippe katta ut av sekken! [;)] Men sikkert litt lettelse å slippe å holde det hemmelig også. [:)]

hallo du[&:] lure på kan det hende at du skal i bryllup på breistrand grendehus?????????????   

[:)][:D] jeg er ogsa en av dem som ville vente med og si det men samboern min sa det til moren sin samme kvelden som jeg tok testen. Jeg har jo sagt at vi burde vente med a si det til hele slekta men han klarer ikke a holde seg sa det er ikke lett og holde pa en slik hemmelighet.

Back
Topp