I dag begynner lille babyen sitt hjerte å slå...

x1x~Roskva~

Glad i forumet
Om en liten stund vil det være mulig å se et dunkende hjerte på ultralyd.

Det er ganske fantastisk å tenke på...

ja tenk [:)] jeg gleder meg så utrolig mye til første ultralyd [:D] Finnes det private klinikk i Tromsø, hvor man kan bestille ultralyd? Har så lyst til å se og får ikke ro i kroppen før jeg vet at alt er som det skal være. Jeg hadde SA rett før påsken og er så redd for en ny SA... [&o]

Så artig. Gleder meg selv, leste her på bv at hjertet begynner å slå 8 juni :D Gleder meg til ul den 11 da..

ORIGINAL: theani

ja tenk [:)] jeg gleder meg så utrolig mye til første ultralyd [:D] Finnes det private klinikk i Tromsø, hvor man kan bestille ultralyd? Har så lyst til å se og får ikke ro i kroppen før jeg vet at alt er som det skal være. Jeg hadde SA rett før påsken og er så redd for en ny SA... [&o]

Jeg vat at det fantes en privat gynekolog som tok ultralyd (Nils Fareth), men han har visst gått av med pensjon.

Men siden du er bekymret og har hatt en SA tidligere, synes jeg du skal ta kontakt med fastlegen din og be om en tidlig ultralyd.

Sist fikk jeg tidlig ultralyd selv, fordi jeg var litt usikker på termin.

Har samme problemet he, Må spørre legen min om det nå. Fordi jeg har hatt 3 SA Før, og jeg vet ikke når jeg hadde mens, så legen er faktsik pliktig etter hva jeg har hørt, å følge opp de kvinnene som har hatt SA Som er bekymret osv. Å det syns jeg er kjempe flott at legene gjør,ikke alle gjør det vist, Men takk til de som gjør det sier jeg bare :) Lykke til :)

Nå har jeg en veldig snill fastlege som skulle ta kontakt med de på ultralyd og høre om jeg får komme inn [:)] Så jeg får bare krysse fingrene på at de tar meg inn på ultralyd. Så får jeg ro i kroppen [:)]

så moro[:)] her skjer det førs rundt den 9.

ORIGINAL: theani

Nå har jeg en veldig snill fastlege som skulle ta kontakt med de på ultralyd og høre om jeg får komme inn [:)] Så jeg får bare krysse fingrene på at de tar meg inn på ultralyd. Så får jeg ro i kroppen [:)]

Du kan også bare ringe til Gyn Tromsø og bestille time selv. [:)]

Back
Topp