I.d pudder

Zera

Forumet er livet
Hvor finner jeg billig I.d pudder?[:)]
Bruker å kjøpe på hudpleie sallongen, men om det finnes billigere på nett en plass tar jeg gjerne imot tips, er snart tom[:)]

strawberrynet.com og prettyskin4less.com [:D]

blivakker.no[:)]

Takker [:)]

Hudpleiesalong = ca 430 kr
Blivakker = 260 kr + porto og ekspedisjonsgebyr (tror det er på ca 100 kr ?) Men blivakker har noen ganger kampanjer på noen av pudderfargene
Prettyskin4less=110 kr + ca 40 kr i porto (Det pleier å komme på 150 kr tilsammen, er alltiod der jeg bestiller fra)

ORIGINAL: Laraa

jeg bruker medium beige, ser ut som det er engelsk betgnelse på de der (opm jeg ikke tar hellt feil)..
Hva er medium beige da???[8|]

ORIGINAL: Rosa Mirabella

Blivakker = 260 kr + porto og ekspedisjonsgebyr (tror det er på ca 100 kr ?) Men blivakker har noen ganger kampanjer på noen av pudderfargene
Prettyskin4less=110 kr + ca 40 kr i porto (Det pleier å komme på 150 kr tilsammen, er alltiod der jeg bestiller fra)

jeg suger i å¨lete, men jeg fann ikke fargen min der.... Bruker medium beige...

http://www.prettyskin4less.com/Bare-Escentuals/FoundationsFace-Colors/Powder/Bare-Escentuals-Foundation-p4983133.html

Foundation medium beige

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Rosa Mirabella

jeg suger i å¨lete, men jeg fann ikke fargen min der.... Bruker medium beige...

jeg handler alltid på strawberrynet.com jeg...[:D]her er link til de typene de har inne nå...vet en gang jeg skulle ha en farge,hadde de ikke inne,sendte jeg mail,fikk til svar at utvalget kunne variere litt til tider,uken etterpå hadde de den inne og fikk kjøpt den da
[:D]
http://strawberrynet.com/makeup/bare-escentuals/?LineId=5905#5905

jeg betalte 160 for foundation sist....[:D]

ser nå de har steget litt i pris....

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Laraa

jeg bruker medium beige, ser ut som det er engelsk betgnelse på de der (opm jeg ikke tar hellt feil)..
Hva er medium beige da???[8|]

Hmm...jeg har bare bestilt mediun beige foundation f.eks...å fått riktig farge[:)]
bare sjekk at det er foundation og ikke annet produkt f.eks[:)]
står jo beskrivelse av produktet på norsk tror jeg?[:)]

Back
Topp