I bilder uten unge inni!

Vand

Forumet er livet
snuppa mi med ny fin strikket lue, nissevotter og nissesokker! [:D] Dere aaaaaner ikke hvor fint det er! [:D][:D][:D]

måtte bare knipse nå så dere fikk se hva jeg mener! [:D]

Genseren er arv etter Ine, og så har hun rød strikketbukse også! Blir hun ikke fiiiin nisseunge i dette? [:D]

oioioi! så gøy da!

det blir gøy å se! [:)]

er det du som har strikka?
gleder meg til å legge ut skrytebilde av Torje med genseren jeg driver å strikker nå

Jeg kjøpte det i dag, og hun ble så glad! [:D] Tok det på seg, og skulle rett ut! [:D][:D][:D]

Nei, vet dere, jeg tror jeg må gå å knipse bilde uten unge på! [8D] Vil dere se? [:D]

ÅÅååååhhhhh VIL OG HA!!! Herligt [:D][:D][:D]

Spring å ta bilde uten unge i! Så får vi se med unge i morgen [:D]

ORIGINAL: Lene1986

Spring å ta bilde uten unge i! Så får vi se med unge i morgen [:D]

[:D][:D]

Nåååhhhhhh jo jaggu blir hun ikke hærlig i dette

ORIGINAL: Reinbue

er det du som har strikka?
gleder meg til å legge ut skrytebilde av Torje med genseren jeg driver å strikker nå

nei, jeg gidder ikke å strikke når man får kjøpt så mye fint[8D][8D][8D]

legg ut bilde av ditt nå da, så får vi se hva du holder på med! [:D]

hnåååh... så søtt...[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Så koselig!!! [:D] Kjempefint!!![:D] Likte E det?

ja, hun ble overbegeistret!!!! Tok alt på seg og skulle rett ut å leke i snøen! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Nåååhhhhhh jo jaggu blir hun ikke hærlig i dette

Unger i ullklær er det fineste som finnes! [:D]

Har dere snø???[:o] Så koselig!! Elsker snø og gleder meg til den kommer hit!!![:D]

2 cm på bakken som kom natt til i dag[;)] håper det ikke kommer mer[8D] (men realiteten er vel at vi skal ha 148 cm mer snø utenfor stuevinduene snart[:'(])

ÅÅå Så søtt [:)]

ORIGINAL: Vand

Har dere snø???[:o] Så koselig!! Elsker snø og gleder meg til den kommer hit!!![:D]

2 cm på bakken som kom natt til i dag[;)] håper det ikke kommer mer[8D] (men realiteten er vel at vi skal ha 148 cm mer snø utenfor stuevinduene snart[:'(])

Det er ihvertfall mye mer koselig enn en hel vinter med sludd og regn da..!!![:D][:D] Digga vinteren i fjor. Kaldt, men snø hele tida!!![:D]

ORIGINAL: Vand

Det er ihvertfall mye mer koselig enn en hel vinter med sludd og regn da..!!![:D][:D] Digga vinteren i fjor. Kaldt, men snø hele tida!!![:D]

Var jo kjempefint fra desember til slutten av februar, var jo under 20 minus nesten hele tiden! [&:][:D] Men i mars...... fy å spy så mye snø som kom da!!!! *grøsser på tanken*

Back
Topp