i basseng med babyene

vevina

Forumet er livet
noen som har vært i basseng med babyene?
hvordan gikk det i så fall? når kan man starte med det?
hvor lenge badet dere?

De kan begynne når de er 6 uker[:)] Vi skal på babysvømming rett over påske. Gleder meg! Har venta såpass lenge pga jeg har vært redd for å fryse og få brystbetennelse.

Og det varer en halvtime ja[;)]

tror ikke det er noe baby svømming her, men tenkte å reise sånn for oss selv da[8D]
hvis jeg tør[;)]

Det går nok kjempebra! Lurt å venne de til vannet tidlig[:)]

her skal vi nok om 2-3 uker, er varmebasseng på sykehuset så tenkte å dra der.. vanlig basseng er jo alt for kaldt[:)]

her er det bad med vanlig basseng, barnebasseng og sån oppvarmet basseng, boblebad og utebasseng :P

blir vel det oppvarmede som blir i starten, barnebassenget har litt lite vann og masse herjende små barn oppi[:)]

ORIGINAL: vevina

her er det bad med vanlig basseng, barnebasseng og sån oppvarmet basseng, boblebad og utebasseng :P

blir vel det oppvarmede som blir i starten, barnebassenget har litt lite vann og masse herjende små barn oppi[:)]

så koselig da, ville nok også tatt det varme.. hadde bittelitt for kaldt vann ¨når jeg bada henne her om dagen og det var ikke kos! hun elsker normalt og bade, men da bare illskrek hun! Ikke så koselig når man skal ha en koselig dag med svømming!

Jaada, vi har gått på babysvømming i 4 uker nå på onsdag. Det går kjempefint, skal dykke neste gang. Bare pass på at det er litt varmt i vannet, det skal ikke så mye til før disse små menneskene fryser..

Vi var i bassenget i går :)

Hun storkoste seg i vannet i 1 time. Lå å fløt, plasket og hoppet med mamma.
Sov som en stein i 5 timer etterpå :)

Her har vi nå valgt å ikke ta babysvømming. Synes det blir for dyrt, med tanke på at vi får samme informasjon om vi går dit ellers.

rjukanbadet er saker <3 sånn ganske urelatert, såå digg å sitte i utebadet og se opp på fjellene *savn* Jeg gleder meg også til å bade med snupps, har meldt a på babysvømming men ikke hørt noe..

Me skal kanskej nå i veka men er ikkje baby svømming det heller berre sån for oss sjølv[;)] men er ganske mykkje klor i vatnet siden det er så varmt så litt redd det tørker ut huden ?? men me får prøve oss

ORIGINAL: Eirin85

rjukanbadet er saker <3 sånn ganske urelatert, såå digg å sitte i utebadet og se opp på fjellene *savn* Jeg gleder meg også til å bade med snupps, har meldt a på babysvømming men ikke hørt noe..

hehe ja, det er utrolig deilig å sitte sånn :D

vi var på østfoldbadet forje søndag faktisk.. men ho orket mer en 30-45 min før hun var sliten.. bare sovnet i armene mine[:)]

men der også er det oppvarmet bad (det de bruker til terapi, babysvømming osv) kjempe deilig vann..

Men hun stor koste seg i vannet, akkuratt som hun gjør her hjemme når vi bader henne=)

Back
Topp