I AM BORED!!!!

det er jeg litt også så jeg tusler ut i kjøleskapet og finner litt sjokolade[:D]

Se på tyrkiatur i mai sammen med oss[8D]

ME TOO!!!!! Er sååååååååååååååååååååååå kjedelig å være syk.....Har jo liggi på sofaen i to dager, og fortsatt like slapp[:'(] Mannen er på fest, så ikke noe selskap her heller......

Du er vel alene du og, Tjukka?

ORIGINAL: Vand

MAI gååååår ikkeeeee!! har ferie i juli vi[>:] oooooog så syns jeg vi skal ta en familietur sammen ett annet sted[8D]

ORIGINAL: tingeling1

ME TOO!!!!! Er sååååååååååååååååååååååå kjedelig å være syk.....Har jo liggi på sofaen i to dager, og fortsatt like slapp[:'(] Mannen er på fest, så ikke noe selskap her heller......

Jaaaaa... og lurer på hva guttaboys gjør på nå [8D] fyyy så nyskjerrig jeg er !

Men æsj.... for noe sykdomsmarathon ditt hjem har fått seg da[:'(] Håper du og Tuva er fort friske altså! Og så når alt er over så bestiller jeg en date!!!!

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

MAI gååååår ikkeeeee!! har ferie i juli vi[>:] oooooog så syns jeg vi skal ta en familietur sammen ett annet sted[8D]

Juli er jo dobbel pris[>:][>:][>:][>:]

ORIGINAL: shorty86

det er jeg litt også så jeg tusler ut i kjøleskapet og finner litt sjokolade[:D]

Jeg har masse masse MASSE sjokolade liggende i skapet fra julen men jeg spiste meg så kvalm i julen at jeg orker ikke å tenke på sjokoladen engang[:'(][:'(][:'(][:'(]

*håper at jeg er leget av sjokoladeavhengigheten min nå[8D]*

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: tingeling1

Jaaaaa... og lurer på hva guttaboys gjør på nå [8D] fyyy så nyskjerrig jeg er !

Men æsj.... for noe sykdomsmarathon ditt hjem har fått seg da[:'(] Håper du og Tuva er fort friske altså! Og så når alt er over så bestiller jeg en date!!!!

Jepp, date skal vi ha!! Håper jeg er frisk til søndag jeg, så kan vi finne på noe da [:)] Må si jeg er ganske nysgjerrig på hva mannen din og de andre på laget driver med ja [8D]

Back
Topp