I am a happy hippo

Haha! Så genialt!!! [:D] Godt du er så positiv!!!

Jeg har en bedre dag i dag, hatt flere kunder som lurer på hvor langt jeg er på vei, og blir overaska over at jeg ikke er større en det jeg er i forhold til terminen min [:D]
Og flere som synes jeg ser flott ut gravid i dag! [:D]
Så absolutt en bedre dag ja!

Eg er ikkje so glad i dag.....har hatt so mange kynnera i dag at nesten berre har site i sofaen eller vore i senga heile dagen. Fekk beskjed av legen i dag om å ta det med ro so lenge kynnerane er so hyppige[&:] Har litt lågt blodtrykk (95/60) so blir svimmel når eg har kynnera.

Men flott at du har det bra då[:D][:D][:D]

har en flott dag jeg også.:) masse liv i magen[:)] litt sprengt men det hører med:)

Er glad i dag [:)]
Men føler ikke jeg har det så bra da, med disse hyppige kynnerne bare jeg rører meg og disse magesmertene som sitter høyt oppe... Håper ikke noe av dette, hverken kvalmen, kynnerene eller magevondten blir værre ut over natten [:(]

Jeg kan ikke annet enn å være positiv egentlig[:)] Jeg har INGEN plager omtrent[:)] Bortsett fra at jeg er litt slapp noen ganger..[:)] Stakars dere som ikke har det så bra[8|] wish i could take it all away[8|]

eg e også en happy hippo i dag [:D]

kjærsten sleit meg ut på shopping turen i går.. der vi kjøpte HAM masse klær.. å eg kjøpte....
10pk hårstrikk og balsam[>:]

haha, det der sier venninda mi hele tiden! [:D][:D][:D]

Jeg kan ikke si att jeg føler meg som en hippo, men lykkelig er jeg da likevell [8D][8D][8D]

Back
Topp