I alle dager???

*iris*

Forumet er livet
Liam har krabbet rundt i ca tre uker, og sitter har han gjort enda lengerr. Men i dag har han begynt å reise seg opp og stå mens han holder tak i det han kan finne[8|]. Til min store frustrasjon...for det blir jo en del fall ut av dette. Er ikke det litt for tidlig da? Han blir jo ikke åtte mnd før fjerde august.

Er lenge siden Tia gjorde det samme![;)]
Nå har hun begynt å slippe seg litt også, så vi går bare å venter på de første skrittene![:D]

Neida, det er ikke for tidlig. IA har holdt på en stund nå, holder seg bare med en hånd og greier. Ble sinsyk mye fall her i begynnelsen, gjorde ikke noe annet en og stå med henne i noen uker, men nå trengst det ikke lengre. Du har dessverre kommet inn i en litt slitsom periode frem til han klarer og holde balansen.

lykke til[:D]

Var ikke helt forberedt jeg... Trodde han kom til å holde seg til å bare krabbe en laaaang stund til.

Henriette har også holdt på en stund...  litt knall og fall kan det fort bli, men det går som regel bra ! [:)]

Hvordan er formen din om dagene da Iris ???

Begynner å hjelpe[:D]. Trøtt og noe kvalm, men ikke noe farlig. Sliter en del med ryggen, men skal prøve å få kommet meg til fysioterapi før det slår ut verre. Du da? Du er jo snart halvveis du..heldiggrisen[:D][:D]

Back
Topp